پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی، و جمعی از مدیران و مسئولان استانی از 2واحد تولیدی صنعتی در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

شعارسال: استاندار قزوین در راستای رونق تولید از 2واحد تولیدی صنعتی در تاکستان بازدیدکرد.

 عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی، و جمعی از مدیران و مسئولان استانی از 2واحد تولیدی صنعتی در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

در این بازدید که معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیر کل صمت استان و جمعی از مدیران اقتصادی استان حضور داشتند استاندار قزوین ابتدا از شرکت آرد فرد تاکستان که 52 نفر شغل ایجاد کرده است دیدن کرد.

شرکت آرد فرد تاکستان به منظور دپوی گندم به صورت استاندارد در سال ۱۳۹۶ اقدام به شروع نصب سیلوی فلزی نمود. و در اوائل سال ۱۳۹۷ و بهنگام خرید گندم بهاره سیلوهای فلزی با ظرفیت ۱۵ هزارتن آماده بهره برداری قرار گرفت و ذخیره سازی در سیلوها انجام شد.

استاندارقزوین و مدیران استان در ادامه از شرکت یاتاقان بوش ایران تولید کننده انواع یاتاقان خودرو و تراست واشر با اشتغال زایی 290 نفر واقع در شهرستان تاکستان بازدید کردند.

استاندار قزوین در جریان سفر خود به شهرستان تاکستان همچنین از هتل بغدادى تاکستان نیز بازدید کرد ودر جریان تکمیل شدن این پروژه قرار گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 2بهمن 1397 ، کدخبر: 803902 www.borna.news ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین