پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه زنجیره تولید با همکاری مؤلفه های لازم تکمیل می شود از رویه ضعیف بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات انتقاد کرد.

شعار سال: محمد دره وزمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت کارگروه اشتغال در شهرستان قروه اظهار داشت: امروزه تولید از آن ارزش لازم و متناسب با شعارهای سال و صحبت هایی که می شود برخوردار نیست و به همین علت هم تولید کننده مورد بی مهری قرار می گیرد.

وی با تأکید بر همکاری همه مؤلفه های اقتصاد مقاومتی و تکمیل زنجیره تولید، افزود: در شهرستان قروه ۹۵ واحد تولیدی در بخش صنعت وجود دارد که از این تعداد ۵۴ واحد فعال، ۲۷ واحد نیمه فعال و ۱۴ واحد هم راکد می باشد.

دره وزمی با اشاره به ثبت نام تعداد ۱۴ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب در سال گذشته، بیان کرد: از این تعداد تنها چهار واحد به مرحله پرداخت تسهیلات رسیده اند و در واقع برای این کار تنها بانک ملی همکاری لازم را داشته است.

وی همچنین از پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به دو واحد تولیدی در سال جاری از میان واحدهای ثبت نامی در سال جاری در سامانه خبر داد و گفت: لازم است بانک ها دغدغه پرداخت و اشتغال داشته باشند.

دره وزمی به طرح های نیمه تمام پرداخت و بیان کرد: در بخش صنعت ۶۰ مورد جواز تأسیس در قروه وجود دارد که ۲۴ مورد آن بدون پروانه بهره برداری می باشند که از این تعداد ۱۳ مورد آن بالای ۶۰ درصد بوده و ۱۱ مورد هم مشغول به کار هستند.

این مقام مسئول خطاب به واحدهای تولیدی از پروانه دار کردن طرح های بالای ۶۰ درصد تا پایان سال جاری خبر داد و تولید بی نام و نشان را معضلی برای توسعه عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 22 آبان 96، کد مطلب: 4142543: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین