پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با هدف جذب مشارکت بخش خصوصی، تشویق صادرات محصولات صنایع معدنی و ارتقای جایگاه بخش معدن شورای معادن استان تشکیل می‌شود.

شعار سال: بهروز اسودی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای معادن استان سمنان تشکیل می شود، ابراز داشت: : شورای معادن استان در چهارچوب قوانین و مصوبات شورای عالی معادن ضمن نظارت بر استخراج ماده معدنی شناسایی شده و هرگونه فروش و واگذاری پروانه قبل از بهره برداری در ایجاد صنایع پایین دستی تسهیل و تسریع می کند.

وی افزود: اصلاح فناوری آلاینده و به روز آوری آن ها، تکمیل زیربناها و زیرساخت های مورد نیاز برای معادن و صنایع معدنی و همچنین تشویق صادرات محصولات صنایع معدنی دارای ارزش افزوده بالا از مهمترین وظایف شورای معادن استان سمنان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ضرورت و اهمیت تشکیل این شورا در استان، ابراز داشت: مطابق ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه، شورای معادن در هر استان به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.

اسودی ادامه داد: در شورای معادن دستگاه های ذیربط از قبیل اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، نظام مهندسی معدن، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دادگستری نیز حضور خواهند داشت و دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان ناظر شورا انتخاب می شوند.

وی افزود: با تشکیل شورای معادن در استان سمنان و با رعایت سیاست های کلی و اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر شاهد سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی و جذب مشارکت بخش خصوصی در معادن استان خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113239، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین