پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص حدود نه هزار میلیارد ریال به‌منظور پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در طرح رونق تولید سال ۹۶ خبر داد.

شعار سال: به‌نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در شصت و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن بیان گزارشی از چگونگی پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید سال 96 با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح رونق تولید سال 96، حدود نه هزار میلیارد ریال جهت پرداخت به واحدهای تولیدی استان اختصاص داده‌شده است.

وی تصریح کرد: از این مبلغ حدود شش هزار میلیارد ریال مربوط به تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام و سه هزار میلیارد ریال مربوط به بازسازی و نوسازی صنایع و معادن و صنوف است که به‌زودی به استان ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه هدف نهایی طرح رونق تولید کمک به حفظ اشتغال است اظهار داشت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با سه شاخص مدت‌زمان تکمیل ثبت‌نام، نسبت تعداد واحدهای معرفی‌شده و تسهیلات گرفته و تعداد واحدهای معرفی‌شده به بانک‌ها و مبلغ دریافتی ارزیابی می‌شود.

اسودی با اشاره به اینکه آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید سال 96 از هفته گذشته آغازشده است اذعان داشت: تاکنون 51 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده و 42 واحد در مرحله بررسی و اعلام به دبیرخانه کارگروه هستند.

وی از امکان تقسیط مجدد بدهی‌های مالیاتی واحدهای تولیدی استان در طرح رونق تولید سال 96 خبر داد و گفت: در این طرح بدهی مالیات قطعی شده واحدهای کوچک و متوسط به‌صورت پلکانی و طبق برنامه مشخص تقسیط می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از بررسی مشکلات سه واحد تولیدی استان در امور مربوط به بانکی و مالیات در این نشست خبر داد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: در شصت‌ویک جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 413 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو بیش از یک هزار مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی خاطرنشان کرد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سال گذشته به 780 واحد تولیدی استان مبلغ 439 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1448355:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین