پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان تاکنون ۸۹۸ مصوبه داشته است که پیگیر اجرایی شدن تمام آن ها می باشد.

شعار سال: حمیدرضا متین ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به برگزاری ۱۳۳ جلسه این ستاد در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این جلسات ۸۹۸ مصوبه به همراه داشته است.

متین از افتتاح واحد گندله سازی و چاپخانه پیام رسانه در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: پیگیری ارز و مسائل و مشکلات بانک‌های خصوصی بدهکار به مردم از سوی استان در بانک مرکزی پیگیری شد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر رئیس بانک مرکزی امید می رود مشکلات مال باختگان مؤسسه آرمان تا حدودی برطرف شود، عنوان کرد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ۳۰ هزار میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته که ثبت نام برای اخذ تسهیلات در این بخش آغاز شده و امیدواریم در بخش کشاورزی نیز ثبت نام آغاز شود.

متین با بیان اینکه دارندگان صنوف تولیدی با درخواست خود به بانک ها مراجعه کنند، یادآور شد: بانک‌ها در صورت صلاحدید می‌توانند تسهیلات در اختیار صنوف قرار دهند.

۸۷ فقره ثبت نام در بخش صنعت انجام و ۳۳ فقره پرونده نیز تکمیل شده است وی با اشاره به اینکه بخشی از این ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بازسازی تجهیزات است، اظهار داشت: ۸۷ فقره ثبت نام در بخش صنعت انجام و ۳۳ فقره پرونده نیز تکمیل شده است.

متین از پیگیری امور پتروشیمی هگمتانه خبر داد و افزود: پس از ۲۰ بار مراجعه به پتروشیمی و ۱۷ بار مراجعه به سازمان خصوصی‌سازی قرار بر این شد که موافقت نامه برای افزایش سرمایه پتروشیمی هگمتانه صادر شود.

متین با بیان اینکه سرمایه گذاری شرکت کیان کرد که در مرحله بحران قرار داشت، پیگیری شد، عنوان کرد: پرونده شرکت دژپل آرین به صندوق توسعه ارسال شده و پرونده شرکت شیشه نیز در بانک ملی در حال پیگیری است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به پیگیری تأمین ۱۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش ذوب آهن اسدآباد، گفت: ۶۹ پروانه بهره برداری واحدهای سنگ تراشی از قبل در سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود داشته که سه واحد در محوطه صدا و سیما واقع شده و حالا به تعطیلی کشیده شده اند.

یکی از سنگ تراشان همدانی نیز با بیان اینکه برای فعالیت سنگ بری، روزانه یک ساعت از آب استفاده می کنیم، اظهار داشت: سه واحد در منطقه اطراف صدا و سیما در بخش سنگ بری فعال هستند که با وجود داشتن پروانه و معرفی منطقه به عنوان منطقه صنعتی، ساخت و سازهای غیرمجاز در محوطه صورت گرفته است.

نبی صباغی ادامه داد: در صورت در نظر گرفتن محلی برای تغییر واحد و اخذ مجوز محیط زیست و شهرداری، نسبت به جابجایی اقدام می شود.

صباغی با بیان اینکه ۳۰ کارگر در این واحدها بیمه هستند، عنوان کرد: انتظار می رود مشکلات این واحدها مورد پیگیری قرار بگیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4020577:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین