پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
استاندار البرز بر حمایت از واحدهای تولیدی در استان البرز تأکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال مهمترین اولویتی است که مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید به آن دقت نظر کافی داشته باشند.

شعار سال: سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که باید به صورت ویژه و با دقت نظر کافی به مرحله اجرایی درآوریم،‌ اجرای طرح های مختلف در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا با شناسایی واحدهای صنعتی مشکل‌دار باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم شعار امسال را به صورت دقیق عملیاتی کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان غیرفعال شوند، گفت: با راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید توانسته‌ایم گام‌های مهمی را در جهت بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید انجام دهیم.

طهایی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود، بیان داشت: دستگاه‌ها در این زمینه باید برنامه رونق تولید و اشتغال را ارائه دهند.

استاندار البرز خطاب به مدیران استان با بیان اینکه طرح و برنامه‌ها برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تولیدی ارائه شود، اظهار داشت: تیم‌های ایجاد فرصت‌های شغلی مطابق با رشد جمعیت و نیازهای استان توسط مدیران تشکیل شده و ایده‌هایی جدید ارائه شود که با روح اقتصاد مقاومتی در قرابت باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 خرداد 96، کد مطلب: 13960306001440: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
چکار کردی جناب فرماندار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین