پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس اتاق بازرگانی زنجان از آمادگی اتاق بازرگانی برای حمایت از واحدهای تولیدی و تسهیل در دستیابی به بازارهای خارجی خبر داد و گفت: ابزارهای بازاریابی نیازمند به‌روزرسانی است.

شعار سال: غلامحسین‌ جمیلی با اشاره به شعار امسال " اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید" اظهار داشت: همه دستگاهها باید برای محقق شدن شعار سال تلاش کنند.

وی اشاره‌ای به زنجیره‌های تولید و اشتغال از جمله بازار مصرف محصولات تولیدی کرد و گفت: بازاریابی مقوله پیچیده و جزو دانش‌ها و علومی است که مرتب در حال تغییر و به روز شدن‌ است و متدهای بازاریابی نیاز به روزرسانی شدن دارند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بیان کرد: تجار در جهان از مدل‌های گوناگون بازاریابی بر اساس نیازهای دنیای مدرن در زمان خود استفاده می‌کنند و هر کدام از روش‌ها بسته به نوع فعالیت کاربرد خود را دارند.

وی با بیان اینکه آموزش و یادگیری برای واحدهای تجاری و فعالان اقتصادی الزامی است، افزود: ارتقای سطح دانش واحدهای بازرگانی و فعالان تجاری در دستور کار قرار دارد و آموزش‌های لازم به واحدهای تولیدی و نحوه بازاریابی ارائه می‌شود.

جمیلی ابراز کرد: علاوه بر آشنایی واحدهای تولیدی و بازرگانی با روش‌های روز دنیا، با فراهم کردن شرایط پشتیبانی از آنها، ابزارهای بازاریابی خارجی نیز به آنها معرفی و دسترسی به بازارهای مصرف تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات و مشوق‌ها عنوان کرد: از طریق رایزنی با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان زنجان برای طرف‌های خارجی به تصویر کشیده می‌شود تا باشناخت جامع‌تر و آگاه‌تر مبادلات تجاری انجام گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی وظیفه‌ای برای انجام خدمات بازرگانی برای واحدهای تولیدی یا شرکت‌های خاص ندارد، تصریح کرد: با این حال آمادگی داریم خدماتی را به شکل ویژه برای واحدهای تولیدی که درخواست این خدمات را داشته باشند، انجام دهیم.

وی پذیرش هیئت‌های تجاری، حضور در نمایشگاه‌ها، معرفی ظرفیت‌های استان زنجان به هیئت‌های تجاری و رایزنی با فعالان اقتصادی را از مهمترین فعالیت‌های اتاق بازرگانی در راستای پشتیبانی از تولیدکنندگان برای فروش محصولات برشمرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396، کد مطلب: 1376784 : www. tasnim.in


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین