پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: نمایشگاه بین المللی در تسهیل بازاریابی واحدهای تولیدی و تولیدات استان و کشور اهمیت به سزایی دارد و با توجه به ظرفیت بالقوه استان البرز در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات این مهم رونق تولید، ثروت و در نهایت اشتغال را به هم پیوند خواهد زد.

شعار سال: عباد الله کامکار در نشستی که به منظور تسریع در تعیین تکلیف سایت نمایشگاه بین المللی استان البرز برگزار شد، اظهارکرد: نمایشگاه دایمی مکان مناسبی برای عرضه و ارائه توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف توليدی٬ صنعتی٬ خدماتی و کشاورزی بوده و یکی ازز ضرورت‌های البرز است.

وی افزود: نمایشگاه بين المللی یک نقطه قوت و ویترین اقتصادی استان است، بنابراین ما در استان برای ایجاد این مهم مکان مناسبی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم به صورت چندمنظوره این نمایشگاه را اجرایی کنیم.

کامکار تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی در تسهیل بازاریابی واحدهای تولیدی و تولیدات استان و کشور اهمیت به سزایی دارد و با توجه به ظرفیت بالقوه استان البرز در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات این مهم رونق تولید، ثروت و در نهایت اشتغال را به هم پیوند خواهد زد.

وی افزود: داشتن نمایشگاه دایمی و در حد استانداردهای جهانی یکی از نيازهای مهم استان است در این راستا با پیگیری‌ها و هماهنگی‌هایی که دفتر اقتصادی با دستور استاندار محترم در خصوص روند تحویل زمین نمایشگاه بین المللی صورت گرفت مقرر شد در اسرع وقت ادارات کل ذی ربط نسبت به واریز حق السهم سهام داران و انجام تکالیف تعیین شده اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد راه و شهرسازی در اسرع وقت نسبت به تهیه نقشه UTM و اعلام اینکه هیچگونه حکمی از محاکم قضایی و دیوان عدالت اداری و هیئت نظارت در اجرای ماده 33 مبنی بر ابطال مالکیت دولت صادر نگردیده اقدام کند و چنانچه مالکین در آینده جهت تعیین تکلیف ملک شکواییه‌ای داشته باشند اداره کل راه و شهرسازی پاسخگو می‌باشد.

بلافاصله بعد از انجام مراحل فوق اعضاء هیئت مدیره به پرداخت وجه مکاتبه بابت قیمت زمین بخشی نقدی و بخشی با فرصت زمانی اقدام عاجل نمایند.

در خصوص جذب اعتبار تخصیصی در مدت زمانی باقی مانده بلافاصله با رعایت ضوابط و مقررات (با ترک تشریفات ) نسبت به تعیین پیمانکار اقدام و با آغاز کار جذب اعتبار صورت پذیرد .

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 تیر 1394، کد مطلب: 964-1391-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین