پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در استان از تهیه و تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان خبر داد.

شعار سال: علی نمازی در نشست هماهنگی تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان، هدف از انجام این کار را شناسایی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و روش های تامین و جذب منابع مالی آنها در بخش های مختلف و تسریع در اجرای طرح های سرمایه گذاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این نقشه در راستای دسترسی به سند چشم انداز توسعه استان تدوین می شود، بیان کرد: شناسایی شرکت های داخلی و خارجی، نهادهای ملی و بین المللی برای جذب تسهیلات خارجی (فاینانس) و بستر سازی برای بازیابی فرصت های سرمایه گذاری از دیگر اهداف تهیه این نقشه است.

نمازی، خواستار همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری در تدوین و عملیاتی شدن نقشه جامع سرمایه گذاری همچنین نظارت این مرکز بر این موضوع شد و گفت: دستگاه‌ها برای تحقق این هدف باید طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری خود را با در نظر گرفتن منابع مالی لازم ارائه کنند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان یزد با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح اضافه کرد: در نشستی که در آینده با حضور استاندار و مقامات استان و مدیران دستگاههای اجرایی خواهیم داشت این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و فرایند تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری را نهایی خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست با قدردانی از توجه ویژه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به مباحث سرمایه گذاری گفت: تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری یکی از نیازهای استان در این بخش است.

سیدحسین دشتی، آمادگی استان را برای اجرای این طرح اعلام کرد و اظهار داشت: این کار باید با همکاری مدیران استان انجام شود.

استان یزد در زمینه جلب مشارکت سرمایه گذاران و انجام زیر ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری یکی از استان‌های مطرح و پیشرو در کشور است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1396، کد مطلب: 4005120:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین