پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهیاست.

شعار سال: سعادت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی با اشاره به عنوان سال، افزود: تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده و ایشان نیز توصیه ها و دستورات لازم را در این زمینه صادر نموده اند نیازمند سرمایه گذاری است و این مهم با امنیت موجود کشور امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهیاست، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه لازم بریا جذب حداکثری سرمایه و استقبال از سرمایه گذاران در دولت دوازدهم با جدیت در این استان دنبال می شود.

وی با تاکید بر اهمیت مالیات در اداره کشور، ادامه داد: اداره کشور با پرداخت مالیات های مردم و تولیدکنندگان تسهیل می شود و باید کسانی که فرار مالیاتی می کنند، شناسایی شوند و مورد برخورد قانونی قرار گیرند.

وی با اشاره به شناسایی 400 مودی مالیاتی جدید در سال جاری اظهار کرد: این نشان از تلاش کارکنان امور مالیاتی برای برخورد با کسانی است که از پرداخت مالیات خودداری می کنند و باید تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی در این امر، اداره امور مالیاتی را همراهی کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعطای امتیاز و رتبه به پیمانکاران این استان نیز گفت: تاسیس شرکت توسط پیمانکاران نشان دهنده تجربه آنان نیست و کار را باید به افراد با تجربه و متخصص سپرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: با تشکیل دولت دوازدهم مردم و مسئولان با روحیه جهادی در راستای رونق تولید و اشتغال زایی به عنوان یکی اولویت دولت تلاش خواهند کرد.

در این جلسه تعدادی از مدیران بخش خصوصی و دولتی استان، مسائل و مشکلات بخش تولید و قانون مالیات را در میان گذاشتند.

رسیدگی به مشکلات حوزه بنگاه های اقتصادی و اصلاح الگوی پرداخت مالیات تولیدکنندگان و اعطای وقت به مالیات دهندگان برای تسویه حساب مالیات های واحدهای تولیدی از مصوبه های این جلسه است.

گفتنی است، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و در معیت آن دبیرخانه شورا در اجرای حکم موضوع ماده 75 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در اواخر سال 89 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد؛ در حال حاضر در کلیه مراکز 31 استان کشور، شوراهای گفت و گوی استانی و همچنین در معیت آنان دبیرخانه های متبوع نیز تشکیل شده و به ایفاء وظایف قانونی مشغول است.

استقرار سامانه های نظرخواهی و نظرسنجی از ذینفعان با تاکید بر تشکل های اقتصادی کشور و انتقال درخواست ها و پیشنهادها به شورا، بهره گیری از توان کارشناسی سازمان رسمی و مجازی برای تحلیل، تلفیق و تجمیع موضوعات و طراحی فرآیندهای مطالعاتی و اجرایی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی و کارائی سامانه های مستقر در دبیرخانه تنها بخشی از وظایف این شورا به شمار می رود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 تیر 1394، کد مطلب: 964-2991-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین