پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
استاندار در دیدار با هیئت تجاری ترکیه گفت: استان قزوین با ضریب اطمینان صددرصدی آماده استقبال از سرمایه‌گذاران خارجی است.

شعار سال: فریدون همتی لحظاتی پیش در دیدار با هیئت تجاری ترکیه اظهار کرد: حمایت خود را از فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی به‌ویژه فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران کشور دوست و برادر ترکیه در استان اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه دو کشور برادر، هم‌جوار و دارای منافع مشترکی هستند و ما به‌عنوان دو کشور مسلمان خیرخواه هم هستیم و ما علاقه‌مندیم سرمایه‌گذاران ترکیه در استان به‌جای صادرات به تولید بپردازند و با این شیوه در هزینه حمل‌ونقل نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان رابط ما با هیئت تجاری ترک موارد و درخواست‌های این هیئت را بررسی و اعلام خواهند کرد.

همتی ادامه داد: قزوین استانی صنعتی، تولیدی و دانشگاهی است که در آن شرکت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران زیادی مشغول فعالیت هستند و ظرفیت‌های تولیدی داخلی و خارجی نیز در این استان حتی در دوران جنگ تحمیلی و زمان تحریم با امنیت کامل به کار خود ادامه می‌دادند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شرایط سرمایه‌گذاری با ضریب اطمینان صددرصدی در استان قزوین مهیاست و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز با استانداری همکاری و همراهی کاملی دارند و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

مدیر تولید مجتمع تولیدی آلتون کایا نیز در این دیدار در سخنانی گفت: ما حدود سه سال است که به فکر سرمایه‌گذاری در استان قزوین افتاده‌ایم و با این دیدار ابهامات و نگرانی‌های ما برطرف شد و جدی‌تر و مصمم‌تر وارد عرصه سرمایه‌گذاری در قزوین خواهیم شد.

مصطفی شن ادامه داد: ما به‌عنوان سرمایه‌گذار آمادگی سرمایه‌گذاری، خرید، و وارد کردن تکنولوژی را در استان قزوین داریم و از اینکه استاندار قزوین حامی سرمایه‌گذاران است با اطمینان کامل فعالیت خود را در استان آغاز خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-3191-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین