پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
استاندار قزوین بر همکاری دستگاههای اقتصادی و اجرایی استان در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی تاکید کرد.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و نمایندگان یک شرکت خودروساری که برای بررسی و جانمایی احداث کارخانه سرمایه گذاری در استان قزوین حضور پیدا کرده بودند اظهار داشت: با توجه به فراهم بودن زیرساختهای ارتباطی و موقعیت استراتژیک استان و نیروی انسانی متخصص و ماهر، استان قزوین مکانی امن برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

زاهدی از استان قزوین بعنوان ۸ منطقه صنعتی در کشور نام برد و افزود: اکثر صنایع بزرگ مستقر در استان خصوصی هستند و این یکی از ظرفیت ها و پتانسیل مثبت استان در استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این استان بوده است.

استاندار قزوین از بررسی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در قزوین بتوان زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

در ابتدای این نشست حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین طی گزارشی از وضعیت شهرکهای صنعتی خرمدشت و حکیمیه که مورد نظر مدیران ارشد گروه فنی این شرکت خودروسازی بوده از فراهم کردن تمامی زیرساختها خبر داد و افزود: ظرفیت و پتانسیل این دو شهرک برای سرمایه گذاری خارجی مهیا بوده و این شرکت آمادگی کامل برای حضور این سرمایه گذاران را دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:4138298، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین