پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
استاندار اردبیل گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی تیرماه سال آینده تکمیل و آماده واگذاری می شود.

شعار سال: اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین که با حضور نمایندگان مجلس و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد انجام شد با اعلام این خبر گفت: 100 هکتار فاز اول این منطقه سال آینده تکمیل و برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده می شود.

وی در خصوص تامین جاده دسترسی این منطقه نیز افزود :اداره کل راه و شهرسازی استان حداکثر تا تیرماه سال آینده با اعتبارات استانی ، جاده ورودی منطقه ویژه را طراحی و اجرا خواهد کرد.

استاندار اردبیل افزود: شرکت های توزیع گاز و نیروی برق استان تا اردیبهشت ماه سال آینده گاز و برق مورد نیاز ۱۰۰ هکتار فاز اول را تامین می نمایند.

بهنام جو اظهار داشت :برای حل موانع موجود بر سر راه این پروژه اقتصادی از حداکثر اختیارات استان استفاده می شود و اگر نیاز به پیگیری و مصوبه کشوری باشد نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل اقدام لازم را انجام می دهند.

وی ادامه داد : استانداری اردبیل در صورت کمبود نقدینگی سرمایه گذاران،تامین و تکمیل سرمایه در مراحل مختلف را بر عهده خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری و پیمانکار مربوطه نسبت به تامین و دپوی مصالح مرغوب در فصل کاری اقدام نماید افزود: فرمانداری نمین نیز علاوه بر حل مشکلات محلی و معارضین احتمالی،مسئول پیگیری مصوبات خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کد مطلب: ۶۳۲۷۰۶۱ ، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین