پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
فرماندار نمین گفت: نیروگاه تولید برق با سوخت زباله های شهری در شهرستان نمین راه اندازی و احداث می شود.

شعارسال: فرماندار نمین گفت: نیروگاه تولید برق با سوخت زباله های شهری در شهرستان نمین راه اندازی و احداث می شود.

فرهاد عبدالعلی پور در حاشیه بازدید از مراحل ساخت و آماده سازی این نیروگاه در ناحیه صنعتی نوجه ده گفت: این نیروگاه با 170 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت دانش بنیان و با ظرفیت تولید پنج مگاوات برق راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه در شش ماه آینده به بهره برداری کامل می رسد افزود: با راه اندازی این نیروگاه روزانه بین 10تا 30 تن زباله شهری از استان و شهرستان نمین خریداری شده و منبع درآمد شهرداری ها نیز محسوب می شود.

فرماندار نمین با اشاره به اینکه تولید زغال از جمله محصولات دیگر این نیروگاه در کنار تولید برق خواهد بود ادامه داد: تولید و نصب ماشین آلات تخصصی و نیروگاهی این مجموعه نیز توسط خود شرکت انجام یافته و بومی سازی شده است.

عبدالعلی پور با بیان اینکه با راه اندازی این مجوعه نیروگاهی برای 25 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می شود اظهار داشت: ماشین آلات و زیرساختهای اصلی این مجموعه آماده سازی شده و مرحله نهایی این فرآیند عقد قرارداد شهرداری ها با سازمان انرژی ها نوین خواهد بود.

در سال های اخیر اقدام هایی برای تولید برق از خورشید ، بخار زمین و باد در استان اردبیل انجام شده است.

نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 736438، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین