پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه سوادآموزی در اردبیل نیازمند تغییر رویکرد بخشی‌نگری است.

شعارسال: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه سوادآموزی در اردبیل نیازمند تغییر رویکرد بخشی‌نگری است.

یوسف احمدی صبح امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان نمین اظهار داشت: سوادآموزی یک جریان ارزشی و فرهنگی است که متولیان آن با کار جهادی در تلاش برای اعتلای فرهنگی و علمی در سطح جامعه هستند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت درصد باسوادی کشور و استان بیان کرد: موفقیت عملی این نهاد انقلابی در گرو همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، مؤسسات و نهادهای مردمی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با انتقاد از بخشی‌نگری در خصوص سوادآموزی افزود: این اقدام در ریشه کنی این پدیده یک آفت بوده که باید با دید وسیع و افق امیدوارکننده در این راستا گام برداشت.

احمدی با قدردانی از اقدامات مطلوب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نمین در امر سوادآموزی، پیشینه فرهنگی نمین را قابلیت و ظرفیت بسیار ارزشمندی در راستای ریشه کنی کامل بی سوادی در این منطقه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز در این جلسه با شاره به وضعیت و درصد باسوادی شهرستان نمین از عزم راسخ در جهت ریشه کنی و بی‌سوادی خبر داد و گفت: در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها در منطقه استفاده می شود.

انوش جعفری خانقاه یکی از راهکارهای اساسی ریشه کنی بی‌سوادی را انسداد مبادی ورودی و جذب صد درصدی واجب‌التعلیمان دانست و اظهار کرد: با پیگیری مستمر و با همکاری گسترده شبکه بهداشت، اداره ثبت احوال و دهیاران و شورای اسلامی این اقدام در شهرستان به دقت رصد می‌شود.

وی بیان کرد: کیفی کردن سطح کلاس‌های سوادآموزی از عوامل انگیزش و تقویتی است که با بازدیدهای مستمر و توجیه مؤسسات و متولیان این امر و توانمندسازی آموزش دهندگان این امر محقق می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 1595849، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین