پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
استاندار اردبیل گفت: متاسفانه مشکل زباله در اردبیل ریشه‌ای است و باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود.

شعار سال: اکبر بهنام‌جو عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه مشکل زباله در اردبیل ریشه‌ای است و نیاز است در راستای حل مشکلات در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود.

وی با اشاره به این که اگر بخواهیم توسعه گردشگری در استان را شاهد باشیم باید به طور حتم به موضوع کاهش زباله و کاهش میزان آن بپردازیم و مشکل را از ریشه مورد بررسی قرار دهیم چرا که هم‌اکنون این موضوع به یک معضل بزرگ تبدیل شده و چالش‌های بسیاری را ایجاد کرده است.

استاندار اردبیل گفت: در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی‌های مناسبی هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق برنامه مناسبی برای رفع مشکلات داشته باشیم و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف استان برای توسعه گردشگری استان گام‌های مثبت و هدفمند برداریم تا مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود.

بهنامجو با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص کاهش زباله در استان نیز اظهار کرد: این مسئله نیز هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که نیازمند اهتمام ویژه مسئولان در این زمینه هستیم.

تهیه 30 طرح با محوریت توسعه گردشگری اردبیل

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تهیه 30 طرح برای توسعه گردشگری استان اردبیل از موارد مهمی است که در دستور کار قرار گرفته و از محورهای آن می‌توان به صنایع دستی اشاره کرد که بی‌شک در اشتغال‌زایی استان نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

نادر فلاحی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در استان به منظور دستیابی به توسعه گردشگری مد نظر یک موضوع مهم است که امیدواریم با کارشناسیهای انجام یافته بتوانیم شرایط گردشگری استان را پویایی بخشیم.

وی با اشاره به آمار گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی امسال نیز تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش یافته که این موضوع جای خوشحالی دارد ولی از این بیشتر نیز باید باشد و باید از فرصت‌های لازم در این زمینه به نحو احسن استفاد ه شود.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: بازدید از موزه‌های استان نیز افزایش 60 درصدی یافته است که با آمار برآورد شده آینده بسیار خوبی برای حوزه گردشگری استان انتظار می‌رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1728856 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این مشکل در تموم استان ها داره ریشه می گیره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
چرا از پتانسیل مهندسان جوان و متعهد در ایجاد شبکه بازیافت مرکزی استفاده نمی شود
ا.ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین