پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل نیازمند تیم قوی اقتصادی است تا بتواند به توسعه مطلوب دست یابد.

شعار سال: رضا کریمی تصریح کرد: با انتخاب استاندار جدید توجه به این نیاز جدی مورد تأکید است و انتظار می‌رود استاندار جدید اردبیل تیم مدیریتی به ویژه تیم اقتصادی قوی را تشکیل دهد.

وی با تأکید به اینکه در این تیم می‌بایست از افراد خلاق، ریسک‌پذیر و توانمند استفاده شود، اضافه کرد: همچنین تیم مدیریتی می‌بایست به محورهای توسعه استان توجه داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اولویت‌های توسعه استان چهار محور گردشگری، کشاورزی، صنعت و تجارت است و لازم است تیم مدیریتی توانمندی تشکیل شده و تمرکز بر محورهای ذکر شده را مدنظر قرار دهد.

کریمی با بیان اینکه تیم جدید مدیریتی استان می‌بایست از روزمرگی مبرا شود، ادامه داد: با وضعیت فعلی و با تکرار وضعیت گذشته استان نمی‌تواند به جایی برسد و ما نیازمند تیم قوی مدیریت اقتصاد استان هستیم.

آب شرب اردبیل چالش جدی است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های استان را موضوع آب شرب شهرستان اردبیل عنوان و اضافه کرد: نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر در این شهرستان ساکن هستند و ما با چالش جدی آب شرب مواجه هستیم.

به گفته کریمی انتظار می‌رود استاندار جدید پروژه‌های انتقال آب از ارس و قزل‌اوزن را با جدیت دنبال کرده و با هدف تأمین آب شرب تحقق آن را در اولویت قرار دهد.

وی همچنین به ضرورت تکمیل پروژه‌های کلیدی عمرانی تأکید کرد و افزود: از جمله پیگیری تکمیل راه‌آهن ضروری است تا بتوان تا سه سال آینده راه‌آهن را به اتمام رساند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین پیگیری پروژه‌های بزرگراهی در محورهای مواصلاتی از جمله سرچم، نمین- آستارا مورد تأکید است.

کریمی همچنین به ضرورت توجه به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز تأکید کرد و افزود: احداث پروژه‌های اقتصادی به ویژه صنایع تبدیلی کشاورزی و ایجاد مجموعه‌های گردشگری از اولویت‌های استان است و می‌تواند تحولات قابل توجه به دنبال داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 آبان 96، کد مطلب: 4128678 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین