پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت هپکو اراک، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان مرکزی از هیچ کوششی برای احیا و رونق تولید در کارخانه هپکو دریغ نخواهد کرد و همواره پشتیبان کارگران و صنعت استان خواهد بود.
شعارسال: سید علی آقازاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت هپکو اراک، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان مرکزی از هیچ کوششی برای احیا و رونق تولید در کارخانه هپکو دریغ نخواهد کرد و همواره پشتیبان کارگران و صنعت استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهیم با گفتاردرمانی فرصت‌ها را از دست بدهیم، افزود: رفع مشکلات هپکو به ارائه راهکار مناسب و استفاده از کارشناسان نیاز دارد و تیم مدیریتی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود به دنبال راهکار مناسب برای رفع مشکلات این شرکت خواهد بود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت هپکو در سال 1386 و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شد و در همان سال به سود چشمگیری دست پیدا کرد.

آقازاده تصریح کرد: توانمندی‌ها و شواهد موجود نشان می‌دهد که با راه‌اندازی مجدد این شرکت، هپکو می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به سوددهی و رونق دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: روز گذشته نشستی در راستای پیگیری مشکلات شرکت هپکو برگزار شد که بر اساس مصوبات آن بخشی از مشکلات این شرکت مادر تخصصی در داخل استان و بخش دیگر به صورت ملی پیگیری خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: این نشست‌ها با قوت ادامه خواهد داشت و ظرف مدت یک هفته نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

آقازاده بیان کرد: کارگران شرکت هپکو موظف هستند در اسرع وقت هفت نفر را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود به استانداری معرفی کنند تا به عنوان زبان گویای این کارگران در نشست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مربوط به این شرکت حاضر شوند.

وی با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت اداره هپکو توسط دولت با توجه به شرایط نامناسب مالی امری دشوار است، ادامه داد: اگر به این نتیجه برسیم که تنها راه احیای این شرکت واگذاری مسئولیت آن به دولت و یا تغییر سهامدار است قطعاً با همه توان آن را دنبال خواهیم کرد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: تیم اقتصادی و مدیریت استان با تمام توان خود مشکلات این واحد صنعتی را دنبال خواهد و انتظار می‌رود کارگران نیز با صبوری خانواده دولت را همراهی کنند.

آقازاده با اشاره به اینکه از بیراهه رفتن در مسیر حل مشکلات هپکو خودداری شود، افزود: مسئولان و مدیران باید از حیطه حرف زدن خارج شده و به تصمیمات و حرف‌های خود جامه عمل بپوشانند.

رئیس شورای کارگری شرکت هپکو نیز در ادامه با اشاره به اینکه دریافت معوقات تنها مطالبه کارگران نیست، گفت: کارگران شرکت هپکو می‌خواهند این شرکت احیا شده و حیات اقتصادی آن حفظ شود.

رضا عبدلی اظهار داشت: بیش از دو هزار کارگر در شرکت هپکو قبل از واگذاری به بخش خصوصی مشغول به فعالیت بودند اما امروزه کمتر از 900 کارگر در این شرکت باقی مانده‌اند.

به گفته وی شرکت هپکو نشان تجاری آبرومند است اما امروزه زیر بار برخی از مشکلات به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396، کدخبر: 13960801001028 ، www.markazi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین