پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
استاندار مرکزی گفت: استانداری مرکزی تا زمان موفقیت کامل صنایع هپکو و آذرآب دست از کار نخواهد کشید.

شعار سال: محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت صنایع آذرآب اراک، اظهار داشت: در هفته‌های گذشته شاهد تذکرات مکرر نماینده ولی‌فقیه در استان به مجموعه دولت و استانداری مبنی بر رسیدگی به مشکلات صنایع آذرآب و هپکو بوده‌ایم که در همین راستا مشکلات این دو واحد صنعتی بزرگ مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای اقدامات و برنامه‌های کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات این دو صنعت کافی نیست، افزود: برگشتن به چرخه تولید و افتخارآفرینی در عرصه اقتصاد و تولید کشور از مهم‌ترین خواسته‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و مردم در رابطه با شرکت‌های آذرآب و هپکو می‌باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه به همت کارگران و مهندسین شرکت آذرآب بلافاصله پس از روز عاشورای حسینی کارگران از ساعت شش صبح شروع به کار کرده و هم‌اکنون نیز کارگران و مهندسین سخت مشغول کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان مرکزی این روند را دنبال کرده و تمام قراردادهای موجود و قراردادهایی را که می‌تواند برای شرکت آذرآب کار و تولید به ارمغان بیاورد را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: در آخرین روز این هفته نیز نشستی با حضور مهندسین و مسئولان این دو واحد صنعتی برگزار و ضمن بررسی گزارش عملکرد آنان برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی خواهد شد.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه کارگران تا زمان حل شدن همه مشکلات، مسئولان را در کنار خودتان ببینند، افزود: استانداری مرکزی به‌عنوان زیرمجموعه دولت روند فعالیت این دو شرکت را تا آخرین لحظه پیگیری خواهد و تا زمان موفقت کامل آنها دست از کار نخواهد کشید.

وی ادامه داد: نماینده ولی‌فقیه در استان همواره بر لزوم حفظ شأن کارگران تأکید داشته‌اند که به همین منظور امروز برای دلجویی از کارگران به خاطر وجود کم و کاستی‌ها و مشکلات به دیدار این کارگران آمده‌ایم.

استاندار مرکزی گفت: من به‌عنوان مسئول ارشد استان به همه کارگران قول می‌دهم که همه مسائل و مشکلات آنان را از مجاری قانونی و ممکن پیگیری خواهم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان مرکزی)، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 13960710000864: www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین