پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
وزیر تعاون با دستور رئیس‌جمهور و برای بررسی وضعیت آذرآب و هپکو به استان مرکزی سفر می‌کند.

شعارسال: استان مرکزی در چند هفته اخیر و به‌دنبال اعتراضات کارگری کانون توجه کشور و رسانه‌ها بوده به‌طوری که این استان شاهد اعتراض کارگران دو کارخانه بزرگ هپکو و آذرآب در اعتراض به حقوق معوقه خود و مشکلات صنفی کارگری بوده است.

به‌دنبال این اعتراضات و اتفاقات، با دستور "حجت الاسلام روحانی" رئیس جمهور، "علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات کارگران این دو واحد بزرگ صنعتی و تولیدی به استان مرکزی سفر خواهد کرد.

ربیعی در ابتدای حضور در ساعت 10صبح در استانداری مرکزی حضور خواهد یافت، همچنین وی در دیداری با رسانه‌ها و مطبوعات استان مرکزی به گفت‌و‌گو با اهالی رسانه خواهد پرداخت.

وزیر تعاون در این سفر براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با بررسی مشکلات و وضعیت شرکت هپکو و آذرآب راهکارهای حل مشکلات موجود در این بخش را با حضور مسئولان ارشد استانی به بحث و بررسی می‌گذارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4مهر1396، کدخبر: 1531080: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین