پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
استاندار مركزي گفت: اگر مديريت شركت ايرالكو به تعهدات خود عمل نكند، ضرب‌الاجل براي شركت مشخص خواهيم كرد.

شعار سالسیدعلی آقازاده ظهر امروز در کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک اظهار کرد: مدیریت شهری را در اجرای مصوبات و اقدامات در حوزه کاهش آلودگی حمایت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه بعدی کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک از معاون رئیس‌جمهور دعوت می‌کنیم که در جلسه شرکت و از نزدیک مشکلات آلودگی هوای اراک را ببیند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مشکلات شرکت ایرالکو مربوط به مدیریت این مجموعه است که به قول‌هایی که به مردم شهر اراک داده عمل نکرده است.

آقازاده تصریح کرد: اگر مدیریت شرکت ایرالکو به تعهدات خود عمل نکند ضرب‌الاجل برای شرکت مشخص خواهیم کرد.

وی گفت: با هر گونه تخلف در حوزه کاهش آلودگی هوا اراک برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، زیرا جان مردم و سلامتی آنان در خطر است.

استاندار مرکزی بیان داشت: فضای سبز طبیعی صدها سال در حاشیه شهر اراک وجود دارد که متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد از دست دادن آن هستیم.

آقازاده تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم کارگروه در حوزه محیط‌زیست با حضور سمن‌ها ایجاد شود و هزار هکتار فضای سبز شهر اراک با گونه‌های گیاهی که نیاز به آب کمتر دارند کاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از موتورسیکلت‌های برقی را آرام‌آرام با مشوق آغاز کنیم و مسیر دوچرخه‌سواری را حداقل در برخی از مسیرهای شهر ایجاد و فرهنگ استفاده از این امر را در شهر نهادینه کنیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: احیای تالاب میقان از دیگر مصوبات جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک است و باید تلاش کنیم بخشی از آلودگی این کانون بحرانی را رفع کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۶۰۰۱۰۷۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین