پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار دارد.

شعارسال: سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار دارد.

رضا میرزایی با اشاره به وضعیت هوای اراک اظهار داشت: غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون صبح امروز در هوای اراک فراتر از حد استاندارد بوده و هوای این شهر را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار داده است.

وی افزود: غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون صبح امروز به 38 میکروگرم بر متر مکعب رسید که فراتر از حد استاندارد بوده و بیانگر هوای ناسالم است.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در حالت استاندارد 35 میکروگرم بر متر مکعب است که فراتر رفتن غلظت این ذرات از حد استاندارد آن ناسالم بودن هوا را به‌دنبال دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: بنابراین در چنین شرایطی به تمامی گروه‌های سنی حساس نظیر سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی ریوی توصیه می‌شود که تا جای ممکن از عبور و مرور در فضاهای پرتردد و شلوغ شهری خودداری کنند.

وی بیان کرد: کلانشهر اراک سال گذشته هم 105 روز آلوده را در کارنامه خود به ثبت رساند که 100 روز آن ناسالم برای گروه‌های سنی حساس و پنج روز آن ناسالم برای تمامی گروه‌های جمعیتی بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1396، کدخبر: 1617050، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
اراک هم یکی از استان های صنعتیه که خیلی خیلی در زمینه الودگی هوا در بحران قرار داره...شاید باورتون نشه ولی همین الودگی باعث بیشتر شده بزه در استان هم میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین