پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
سرپرست محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای اراک برای تمام گروه‌های جامعه در وضعیت "ناسالم" قرار گرفت.

شعار سال: رضا میرزایی در اراک، با اشاره به وضعیت هوای اراک اظهار داشت: براساس گزارش ثبت شده مرکز پایش کیفیت هوای محیط زیست استان مرکزی و با توجه به ورود گرد و غبار فرامنطقه ای میزان ذرات کمتر از 2.5 میکرون ساعتی پیش به 79 میکروگرم بر متر مکعب افزایش یافت.

وی افزود: این درحالی است که این میزان ذرات بیش از دو برابر حد مجاز است و در این شرایط کیفیت هوا ناسالم برای تمام گروه‌های جامعه اعلام می‌شود.

میرزایی تصریح کرد: میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ساعت هشت صبح پنجشنبه 41 میکروگرم بر متر مکعب بود که 6 واحد بیشتر از حد استاندارد و در وضعیت ناسالم قرار داشت.

وی ادامه داد: شاخص هوای اراک در روز گذشته 81 بود که نشان از سالم بودن هوا داشت.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی عنوان کرد: کلانشهر اراک سال گذشته هم 105 روز آلوده را در کارنامه خود به ثبت رساند که 100 روز آن ناسالم برای گروه‌های سنی حساس و پنج روز آن ناسالم برای تمامی گروه‌های جمعیتی بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 7 دی 96، کد مطلب: 243571، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
هوای اراک یکی از استان هاییه که باید هرچه سریع تر در زمینه الودگی هوا به دادش رسید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین