پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: غلظت ذرات معلق هوای اراک در روز دوازدهم آبان ماه، بیش از حد مجاز است و هوای این شهر برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم قرار دارد.

شعار سال: سعید محمودی اظهار داشت: شاخص کیفیت هوای شهر اراک در روز پنجشنبه دهم آبان ماه، ۱۲۲بود که بیانگر وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی افزود: میزان غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در هوای اراک، صبح روز جمعه دوازدهم آبان ماه نیز، ۱۱۳میکروگرم بر مترمکعب اندازه گیری شد که فراتر از حد مجاز است.

وی بیان کرد: حد استاندارد میزان غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در هوا، ۳۵میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین طی روز جاری وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس در شهر اراک اعلام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی خاطرنشان ساخت: شهر اراک از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ روز را با وضعیت هوای ناسالم پشت سر گذاشته و امروز سی و نهمین روز آلوده سال جاری است.

محمودی ادامه داد: کیفیت نامناسب هوا و وضعیت ناسالم برای گروه های حساس، شرایطی است که برای کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان زیان بار بوده و این افراد به جز موارد ضروری باید از رفت و آمد در محیط شهری و مناطق پرتردد خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به شمار روزهای ناسالم هوای شهر اراک در سال ۹۵ تصریح کرد: شهر اراک طی سال گذشته، ۱۰۵روز آلودگی و هوای ناسالم را پشت سر گذاشت که از مجموع این روزها، یکصد روز در وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس و پنج روز نیز در شرایط ناسالم برای تمام گروه های جمعیتی قرار داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 آبان 96، کد مطلب: 4133180: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین