پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳
مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) گفت: 45 دیگ فرسوده خطوط تولید قدیم این شرکت تا پایان شهریورماه امسال از مدار خارج و با این اقدام چرخه خذف دیگ های آلاینده در این واحد صنعتی مادر تخصصی کال می شود.
شعارسال: «احمد مجیدی» افزود: 700 دیگ فرسوده و آلاینده در خطوط یک و 2 این شرکت از مدار تولید خارج و خطوط سه و چهار این واحد تولیدی نیز بهسازی و به روزرسانی شده است.

وی در خصوص ساخت مجموعه آندسازی شرکت ایرالکو نیز گفت: بخشی از طرح های ساختمانی این مجموعه از محل اعتبار داخلی ایرالکو در حال ساخت است و به منظور تامین نقدینگی مذاکرات متعددی با شرکت های مختلف صورت گرفته و توافق هایی نیز حاصل شده است.

مجیدی گفت: این شرکت با تمام ظرفیت در حال تولید است و تلاش شده که با اعمال سیاست های موثر کمترین آسیب در شرایط سخت اقتصادی متوجه این واحد تولیدی مهم باشد.

مدیرعامل شرکت آلومینیم ایران (ایرالکو) ادامه داد: این شرکت مادر تخصصی با تمام ظرفیت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و همراهی با برنامه های دولت تدبیر و امید به صحنه آمده و تولید با کیفیت و رقابت پذیر با شرکت های خارجی را هدف قرار داده است.

شرکت آلومینیوم ایران به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.

این شرکت در زمینی به مساحت ۲۳۲ هکتار عرصه کارگاهی در کیلومتر ۵ جاده اراک تهران قرار دارد.

در بیش از دو دهه اخیر فناوری فرسوده ایرلکو یکی از مهمترین چالش های زیست محیطی کلانشهر آلوده اراک بوده است که برای مدیریت و اصلاح آن در دولت های مختلف اقداماتی انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 83036762 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
خدارشکر که در زمینه های صنعتی تازه دارن به فکر تجدید منابع فرسوده خودشون میفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین