پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
استاندار مركزي با بیان اینکه معنای اقتصاد مقاومتی توزیع کردن منابع دولت و بانک‌ها نیست، گفت: اگر قرار باشد كه منابع دولت و بانك را توزيع كنيم اين اقتصاد مقاومتي نخواهد بود.
شعارسال: استاندار مركزي با بیان اینکه معنای اقتصاد مقاومتی توزیع کردن منابع دولت و بانک‌ها نیست، گفت: اگر قرار باشد كه منابع دولت و بانك را توزيع كنيم اين اقتصاد مقاومتي نخواهد بود.

سید علی آقازاده ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: جلسات و اقدامات صورت گرفته در استان در حوزه اقتصاد مقاومتی آن چیزی نیست که مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های کشور در حوزه اقتصاد در شرایط بحرانی و تحریم‌‌ها است.

استاندار مرکزی گفت: بانک‌ها باید تا با جدیت به تعهدات خود پایبند باشند، اما فشار زیاد بر منابع بانکی مشکلات را زیاد خواهد کرد.

آقازاده تصریح کرد: با یک سازوکار مناسب جلسات استانداری را مدیریت خواهیم کرد و از پراکندگی جلسات خواهیم کاست.

وی گفت: اگر قرار باشد که منابع دولت و بانک را توزیع کنیم این اقتصاد مقاومتی نخواهد بود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: باید منابع جدید را شناسایی و استعدادهای خوب را نیز در استان و منطقه احیا و تقویت کنیم.

آقازاده اظهار داشت: اگر بخواهیم در اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم حتماً باید استعدادها و ظرفیت‌هایی را که در استان و کشور است بشناسم و بر مبنای آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه را برای حضور سرمایه‌گذار آماده کرد، گفت: حوزه کشاورزی و صنعت در استان دو بال شکسته‌‌‌ای هستند که مشکلات زیادی دارند که باید با همکاری و همیاری این دو بال را تیمار کرد.

استاندار مرکزی گفت: بر اساس طرح اشتغال پایدار ستاد اقتصاد مقاومتی کشور باید ٩٦هزار شغل ایجاد شود که باید بکوشیم سهم استان را محقق کنیم.

مدیر سازمان برنامه و بودجه استانداری مرکزی نیز گفت: تاکنون ٤٣جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده و طبق ارزیابی‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کسور رتبه دوم را کسب کرده‌ایم.

رقیه یادگاری اظهار داشت: همچنین ١٣٦جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سال گذشته نیز به منظور رفع مشکلات شهرستان‌ها تشکیل شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396، کدخبر: 13960729001291، www.markazi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین