پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل گفت: نباید مسئولان با کوتاهی در مسئولیت خود موجب باورسوزی در بین مردم شوند.

شعار سال: آیت‌الله سید حسن عاملی عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل با کمبودهایی مواجه است که امید می‌رود در مدیریت جدید استان برای رفع آن اقدام شود.

وی افزود: استاندار جدید اردبیل منت دار و مدیون هیچ یک از نمایندگان استان و نماینده ولی‌فقیه نیست و اول چیزی که از وی انتظار می‌رود این است که به هیچ‌کس باج ندهد و تنها رضایت خدا را در اقدام خود لحاظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان متذکر شد: امروز استان اردبیل نیازهای متعددی از جمله جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را دارد و ضروری است زمینه ورود و فعالیت سرمایه‌گذاران مهیا شود.

عاملی با تأکید به اینکه به عنوان مثال بانک‌های روسیه آماده سرمایه‌گذاری در ایران به شرط ضمانت بانک مرکزی هستند، ادامه داد: لازم است زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در استان فراهم شود.

وی یکی از نیازهای استان را منطقه آزاد تجاری عنوان و اضافه کرد: هر زمان این موضوع در مجلس مطرح شده نقدهایی وارد کرده‌اند که گاها به جا است اما اگر منطقه آزاد برای استانی بد است باید برای همه بد باشد و سیاست یک بام و دو هوا در این خصوص صحیح نیست.

امام‌جمعه اردبیل به ضرورت لابی‌گری نمایندگان برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل تأکید کرد و بیان داشت: در خصوص راه‌آهن نیز لازم است مطالبه مردم اردبیل جدی گرفته شود و اینکه به استانی ۵۰۰ میلیارد تومان و به دیگری ۲۷ میلیارد تومان اعتبار می‌دهند مقبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان به ضرورت توجه به حق آبه های استان نیز تأکید کرد و با اذعان به اینکه اردبیل زیرساخت‌های مهمی در تولید آب دارد، افزود: هر کدام از چاه‌های زمین‌گرمایی سرعین قابلیت ایجاد یک سرعین را دارد و ما نیاز داریم قابلیت خود را معرفی کنیم.

عاملی تأکید کرد: در موضوع بندر خشک نیز چنانکه عنوان شده با کشور همسایه توافقاتی صورت گرفته ضروری است مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند، چرا که بی‌توجهی به آن می‌تواند باور سوزی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین در خصوص تغییر استاندار اردبیل تأکید کرد: به طور طبیعی استاندار اردبیل از نیروهای اصلاح طلب استفاده خواهد کرد اما نیاز داریم افراد شایسته، کاربلد و بدون روحیه محافظه‌کاری به کار گرفته شود.

امام‌جمعه اردبیل همچنین به ضرورت ارتقا بخش‌های هشتجین، اصلاندوز، جعفرآباد و انگوت تأکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4132115، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین