پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
استاندار همدان با بیان اینکه بانک ها از منابع داخلی پرداخت‌های خوبی داشته اند، گفت: برخی بانک های استان همدان از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نکرده اند.
شعارسال: استاندار همدان با بیان اینکه بانک ها از منابع داخلی پرداخت‌های خوبی داشته اند، گفت: برخی بانک های استان همدان از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نکرده اند.

محمدناصر نیکبخت صبح شنبه در بازدید سرزده از مدیریت امور شعب یکی از بانک های استان همدان با بیان اینکه نباید پول مردم در بانک ها یا نزد تسهیلات گیرنده بلوکه شود، گفت: همدان نباید از استانهایی باشد که نتوانسته سهمیه خود را جذب کرده و از این فرصت استفاده کند.

وی با بیان اینکه بانک ها از منابع داخلی پرداخت‌های خوبی داشته اند اما برخی بانک ها از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نکرده اند، گفت: گزارشی که درباره عملکرد یکی از بانک ها در رونق تولید به استانداری رسیده رضایت بخش نیست و این بانک باید تکانی به مجموعه بدهد و از فرصت استفاده کند و در این میان موضوع عدم مراجعه متقاضی قابل قبول نیست و باید پیگیری و مراجعه انجام شود.

نیکبخت بابیان اینکه از دل تسهیلات پرداختی بانکها اشتغال بیرون می آید، گفت: اکنون مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر ایجاد اشتغال تاکید دارند و باید از تمام فرصتها برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی بابیان اینکه بنده خود در بانک حاضر شده ام تا بتوانیم با همفکری و پیگیری کار را پیش ببریم و اشتغال طرح های معرفی شده با همراهی بانک، ایجاد شود، گفت: دستگاه های مرتبط با طرح ها باید بیشتر پیگیری کنند و نباید بعد از معرفی متقاضی به بانک، متقاضی را رها کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر طرح، دیرتر به بانک بیاید اما تکمیل و مدارک طرح کامل باشد، ایرادی ندارد و دستگاه ها تا می توانند باید پرونده را قبل از ارسال به بانک تکمیل کنند و توضیحات لازم را به متقاضی بدهند، گفت: هیچ بانکی دوست ندارد، بدنام شود.

نیکبخت با بیان اینکه همیشه بر اشتغال تاکید داشته و همواره از بانک ها تعریف کرده ام، گفت: باید از فرصت بانک ها برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کارشناس دستگاه های مرتبط باید با بانک ها ارتباط بیشتری داشته باشند، گفت: از هیئت مدیره بانک انتظار دارم به مدیران شعب و کارشناسان همین تاکیدات را داشته باشد.

استاندار همدان بابیان اینکه کارشناسان بسیار مهم هستند و باید توجیه شوند، گفت: یک وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی برای ایجاد اشتغال داریم و همه باید کمک کنند.

نیکبخت بابیان اینکه اگر بانک و دیگران با دلسوزی وارد نشوند، مشکل اشتغال حل نمی شود، گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به خاطر نیاز کشور به این نوع اقتصاد است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز بر نجات اقتصاد تاکید دارد که این نجات با ایجاد اشتغال و توسعه تولید انجام خواهد شد، گفت: باید همه بخصوص بانک ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند.

نیکبخت با بیان اینکه استان همدان به صنایع تبدیلی کشاورزی و سردخانه نیاز اساسی دارد و بانکها می توانند در این زمینه جدی وارد شوند، گفت: گردشگری، محور توسعه استان است و توجه جدی به این محور توسعه دراستان، ضروری است.

استاندار همدان اضافه کرد: اکنون با حذف پرداخت عوارض، هتل های خوب و ۵ ستاره در استان در حال ساخت است که برای پاسخ به سلائق مختلف گردشگران ایجاد می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 4126861، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین