پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
استاندار همدان گفت: موافقت بنیاد فرشچیان برای مشارکت در ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان همدان اخذ شد.
شعارسال: استاندار همدان گفت: موافقت بنیاد فرشچیان برای مشارکت در ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان همدان اخذ شد.

محمدناصر نیکبخت بااشاره به برگزاری جلساتی در تهران عنوان کرد: توافق برای تکمیل راه آهن تهران- همدان، تامین اعتبار دانشگاه دی ۸، تامین اعتبار زیرساخت‌های شهر جهانی سفال لالجین، موافقت وزیر نفت با حل مشکلات پتروشیمی های استان و مطالعه ساخت بزرگترین پتروشیمی غرب کشور در همدان، موافقت بنیاد فرشچیان با مشارکت در ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان همدان حاصل برگزاری جلسات با مسئولان بود.

وی با اشاره به دیدار با مدیر عامل راه آهن کشور در خصوص تأمین ریل تکمیلی راه آهن تهران- همدان عنوان کرد: با پیگیری مدیر عامل، ریل مورد نیاز ادامه خط آهن تهران- همدان تأمین و عملیات ریل گذاری بزودی آغاز می شود و خط آهن نیز در اسرع وقت تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

استاندار همدان بااشاره به مذاکرات انجام شده در خصوص تأمین اعتبار دانشگاه بین المللی دی ۸ عنوان کرد: بخشی از اعتبار مورد نیاز دانشگاه تأمین شد تا بتواند برای ترم آتی پذیرش دانشجو داشته باشد.

نیکبخت همچنین گفت: در زمینه تأمین اعتبار مورد نیاز برای انجام اقدامات زیربنایی شهر جهانی سفال لالجین، قول مساعد اخذ شد تا نیازهای ضروری شهر لالجین قبل از برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸، برطرف شود.

وی به برگزاری نشست دیروز خود و جمعی از مسئولان استان همدان با وزیر نفت اشاره کرد و با بیان اینکه در این نشست مشکلات شرکتهای پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا مطرح و دستور قطعی وزیر درخصوص رفع مشکلات شرکتها اخذ شد، گفت: در این دیدار در خصوص تأسیس بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان که پیش از این نیز از سوی حمیدرضاحاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده بود، مذاکره و با دستور وزیر نفت فاز مطالعاتی پروژه کلید خورد.

استاندار همدان دیدار با خانواده زنده یاد محمد علی فرشچیان که دیروز با همراهی حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شد را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در این دیدار، بنیاد فرشچیان تقبل کرد که نسبت به ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی با دولت مشارکت و همچنین نسبت به احداث مرکز جامع سرطان در همدان اقدام کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 مهر 1396، کدخبر: 4116310 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین