پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تاخیر ۱۳ ماهه در پرداخت کارانه پرستاران و پزشکان انتقاد کرد.

شعارسال: حیدر علی عابدی با انتقاد از تاخیر 13 ماهه در پرداخت کارانه پرستاران و پزشکان، گفت: حقوق پرستاران و پزشکان پرداخت شده اما کارانه آنها پس از گذشت 13 ماه هنوز پرداخت نشده و بیمارستان ها قادر به پرداخت معوقات نیستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری قول مساعد معاون اول رییس جمهور برای پرداخت تدریجی معوقات پرستاران و پزشکان، افزود: باید از بودجه طرح تحول سلامت برای پرداخت معوقات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بیمه ها مکلف هستند بیماران را پوشش دهند، تصریح کرد: اگر بیمه ها به موقع بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند معوقات پزشکان و پرستاران پرداخت می شود اما پرداخت بدهی در زمان مناسب انجام نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در حقیقت پرستاران و پزشکان از بیمارستان ها، بیمارستان ها از بیمه ها و بیمه ها از دولت طلب دارند و به دلیل اینکه دولت به تعهدات خود عمل نکرده بنابراین شاهد تاخیر 13 ماهه در پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، افزود: بودجه هایی در اختیار وزارت بهداشت و درمان است که برای ساخت بیمارستان ها و تامین تجهیزات تعریف شده از این رو وزارت بهداشت نمی تواند معوقات را با استفاده از این بودجه پرداخت کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بیمه ها باید بدهی بیمارستان ها را پرداخت کنند تا بیمارستان ها بتوانند نسبت به پرداخت معوقات و رفع سایر مشکلات اقدام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 24 مهر 1396 ، کدخبر: 352464 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین