پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري همدان اظهار کرد: بنياد مسكن نقش بسيار نقش كليدي در محروميت‌زدايي از روستاها داشته به طوریکه بهسازي روستاها يكي از خدمات این نهاد است.

شعار سال: رضا قیاسی در آئين افتتاحيه نه هزار و چهارصد و هجدهمین ‌واحد مسکن روستایی شهرستان همدان واقع در روستای شورین به مناسبت هفته دولت، با اشاره به آمار متوسط بهسازي روستاها عنوان كرد: متوسط بهسازي روستایی در كشور ٤١ درصد و در همدان70 درصد است كه پيشرفت همدان در اين زمينه را نشان می‌دهد.

وي با بيان اهميت و مزاياي طرح هادي گفت: طرح هادي با سختي شروع شد اما اين را هم بايد مدنظر داشت كه با اجراي طرح هادي ديگر كسي از روستاها مهاجرت نمي‌كند و مي‌تواند با هزينه كمتر و آرامش بيشتر در روستاها زندگي كند و همه اين موارد از خدمات جمهوري اسلاميبه شمار می‌آیدكه به دنبال رفع محروميت است.

قیاسی با اشاره به پروژه‌هاي افتتاحی و کلنگ‌زنی 859 پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت موجود در سطح استان اعلام كرد: از این تعداد، 754 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار 700 میلیارد تومان افتتاح و 105 پروژه با اعتبار 200 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: عشق همه خدمتگزاران نظاماين است كه يك پروژه را تكميل کنند و در اختيار مردم بگذارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 966-1091-5: www.hamedan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین