پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: مسائل اجتماعی با کار بخشنامه ای حل نمی شود بلکه باید برنامه ویژه برای آن تدوین کرد.
شعارسال: معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: مسائل اجتماعی با کار بخشنامه ای حل نمی شود بلکه باید برنامه ویژه برای آن تدوین کرد.

محمد ابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در گردهمایی مشترک روسا و اعضای ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و شورهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانها و دستگاه های اجرایی استان همدان افزود: مسائل اجتماعی با فکر و اندیشه انسانها سروکار دارد بنابراین باید به گونه ای عمل کرد که اثرگذار باشد.

وی یادآوری کرد: زمانی کسی جرات نمی کرد در زمینه مشکلات اجتماعی سخن بگوید چون از سیاه نمایی و دیگر بازتاب های ناشی از سخن گفتن از آسیب های اجتماعی نگران بودند.

وی اضافه کرد: ولی دولت تدبیر و امید کارشناسان و صاحبنظران اجتماعی بخش های مختلف کشور را گردهم آورده و با استفاده از نظر و دیدگاه آنان، سیمای اجتماعی کشور را نمایان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: پس از مشخص شدن وضعیت اجتماعی کشور این آمار و اطلاعات در اختیار تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور برای پیش بینی یک رویکرد و اتخاذ تصمیم اجتماعی مهم و اثرگذار قرار گرفت.

الهی تبار بیان کرد: هم اینک در زمینه سرمایه های اجتماعی در حوزه کلان مشکلی وجود ندارد ولی در حوزه میانی با آسیب ها و نارضایتی هایی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور با همکاری مراکز علمی اقدام به انجام مطالعاتی در حوزه سرمایه های اجتماعی به تفکیک شهرستانها داشته است از فرمانداران انتظار می رود از این یافته های پژوهشی بهره بگیرند.

معاون استاندار همدان گفت: اگر در مواجهه با آسیب های اجتماعی به صورت علمی اقدام نشود با مشکل روبرو خواهیم شد.

الهی تبار با تقدیر از حمایت های امام جمعه همدان از ستاد صیانت از خانواده یادآوری کرد: با حمایت این شخصیت علمی یک سازمان مردم نهاد در حوزه صیانت از خانواده تشکیل شد.

وی افزود: ماحصل تشکیل این سمن کاهش 6.2 درصدی طلاق در سال گذشته نسبت به سال 94 و کاهش چهار درصدی طلاق در چهار ماهه سالجاری بود.

وی با ذکر اینکه مجموع جرائم نیز 29 درصد کاهش داشته است افزود: بر اساس یک کار پژوهشی و علمی باید مصداق های معروف و منکر را احصا کرد.

معاون استاندار همدان بیان کرد: در مواجهه با ارباب رجوع هیچوقت به این قشر به معنای واقعی ارباب رجوع توجه نشده است در حالیکه در کشورهای توسعه یافته برای وقت مردم ارزش قائل هستند.

الهی تبار گفت: منشور حقوق شهروندی در دولت یازدهم با هدف آشنایی مردم با حق و حقوقشان تدوین شد تا با شکل گیری یک مطالبه گری عمومی از سوی شهروندان این مطالبات بررسی و به قانون تبدیل شود.

به گزارش ایرنا وی یکی از مهمترین معروفات در حوزه اقتصاد مقاومتی را ترویج خرید کالای ایرانی و تولید کالای با کیفیت بالا ذکر کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان باید تحقق اقتصاد مقاومتی را از رهگذر فرهنگی دنبال کنند چون تا بینش و نگرش ها را تعییر ندهیم اتفاق های خوبی شکل نمی گیرد.

گردهمایی مشترک روسا و اعضای ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانها و دستگاه های اجرایی استان با حضور جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و معاون فرهنگ تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همدان برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2 مهر 1396، کدخبر: 82675579 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین