پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه وجود حتی یک بی‌سواد در جامعه سبب خسران است، گفت: نباید تنها به هدف درنظر گرفته شده که سوادآموزی به ۷ هزار و ۷۴۰ نفر است اکتفا کنیم.
شعار سال: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه وجود حتی یک بی‌سواد در جامعه سبب خسران است، گفت: نباید تنها به هدف درنظر گرفته شده که سوادآموزی به ۷ هزار و ۷۴۰ نفر است اکتفا کنیم.

 سید سعید شاهرخی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه امروز در استان همدان برنامه‌ها اقتصادی، فرهنگی و غیره فعال، پویا و بانشاط تر از گذشته پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و رونق گردشگری در استان تأثیر به‌سزایی در حوزه‌های ایجاد اشتغال و اقتصاد استان دارد، افزود: زمانی که همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده بود افکار بر این اساس بود که این موضوع نیز در حد یک عنوان است و پس از یک سال می‌گذرد اما این چنین نبوده و هدف و راهبرد اصلی معرفی ظرفیت‌های غنی استان به ملت ایران و مردمان کشورهای خارجی بود.

شاهرخی با بیان اینکه هفته گذشته شاهد برگزاری نشستی با حضور سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران و مسئولان کشوری و استانی در استانداری بودیم، گفت: این نشست از نظر فرهنگی و اقتصادی دستاوردهای متعددی داشت و تفاهم‌نامه‌هایی نیز بین حاضران منعقد شد و این نشست پیش زمینه‌ای در راستای برگزاری رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیا بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه تأثیر رویدادهای همدان 2018 در حوزه اقتصاد استان به ویژه بر حوزه گردشگری از نیازهای استان است، تصریح کرد: استان همدان در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های متعدد و غنی برخوردار است و این رویداد در معرفی گردشگری همدان بسیار موثر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه باید در جهت ارتقاء سهم جذب گردشگر داخلی و خارجی تلاش‌های وافر و ویژه‌ای شود، تأکید کرد: حساس‌ترین محور رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیا جذب گردشگر است که استان همدان این ظرفیت را دارد.

وی با بیان اینکه همدان هم‌اکنون میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور است که در این رویداد 3 هزار و 261 دانش‌آموز دختر مهمان همدان هستند، عنوان کرد: این مسابقات از 20 تیرماه تا 3 مردادماه در استان همدان برگزار می‌شود که این رویداد ارزشمند موجب نشاط، شادابی و معرفی استان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در برنامه‌ریزی‌ها برای پُر کردن ساعات اوقات فراغت دانش‌آموزان باید نهایت دقت به کار گرفته شود، ابراز کرد: علاوه بر آموزش و پرورش شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادها نیز برنامه‌های خوب و مفیدی برای غنی‌سازی‌ اوقات فراغت دانش‌آموزان دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه طرح هجرت که توسط اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و اداره کل نوسازی مدارس پیگیری می‌شود طرح بسیار خوبی است، بیان کرد: این طرح علاوه بر ساماندهی و رسیدگی به مدارس توسط دانش‌آموزان، در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت، خودسازی و خودباوری دانش‌آموزان بسیار موثر و مفید است.

وی در مورد پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار داشت: استان همدان در سال گذشته در حوزه سوادآموزی موفق شد بیش از هدف تعیین شده را محقق کند و امسال نیز نباید به سوادآموزی تنها 7 هزار و 740 نفر اکتفا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان استانی با پیشینه فرهنگی بسیار غنی است، تأکید کرد: وجود حتی یک بی‌سواد در جامعه خسران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 1775469 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
تلاش ویژه تا یه حدی میتونه اثر گذار باشه اخه! وقتی یه سری محدودیت های رد نشدنی داریم نمیشه کاریش کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین