پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در شهر همدان به معضل گردشگری و فرهنگی تبدیل شده و این خانه‌ها باید شناسنامه دار شود. به گزارش ایرنا، «مریم روانبخش»، رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر شناسنامه دار شدن سوئیت‌ها و خانه‌مسافرهای این شهر، افزود: فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در شهر نیاز به برخورد جدی از سوی مسئولان دارد.

شعار سالفعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در شهر همدان به معضل گردشگری و فرهنگی تبدیل شده و این خانه‌ها باید شناسنامه دار شود. به گزارش ایرنا، «مریم روانبخش»، رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر شناسنامه دار شدن سوئیت‌ها و خانه‌مسافرهای این شهر، افزود: فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در شهر نیاز به برخورد جدی از سوی مسئولان دارد. 

شهرداری متولی ساماندهی خانه مسافرها نیست، اما در چارچوب مدیریت شهری در حد وظایف اقدام کرده و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری لازم را داشته باشند. در ساماندهی خانه مسافرها باید تمامی جوانب از جمله ایمنی منازل، مکان و فضای فیزیکی و روحی منطقه مدنظر باشد چرا که این موارد در جذب دیگر گردشگران تأثیرگذار است. روانبخش با اشاره به اینکه فعالیت کارتن به دستان برای سوئیت و منازل اجاره‌ای به هیچ عنوان برازنده رویداد همدان 2018 نیست، اضافه کرد: فعالیت کارتن به دستان جلوه خوبی ندارد و تجمع آنان در مسیرهای گردشگری شهر بویژه ورودی شهر همدان به هیچ عنوان شایسته نیست. در همین حال، «شهرام شیروانی»، نایب رئیس جامعه هتلداران کشور نیز اعلام کرد: حضور کارتن به دست‌هایی که در ورودی‌های همدان با شرایط نابسامان و زننده ایستاده‌اند و مسافران را در ورودی‌های شهر به سمت خانه مسافرهای فاقد مجوز هدایت می‌کنند، بیشترین ضربه را به گردشگری استان می‌زند. شیروانی اظهارداشت: اغلب این خانه مسافرها در مناطق پایین شهر بوده و با توجه به سطح پایین خدمات و مشکلاتی که برای مسافران پدید می‌آورند، خاطره‌ای بد از سفر به همدان را در ذهن مسافران به جای می‌گذارند. این امر موجب می‌شود مسافر، رغبتی برای سفر دوباره به همدان نداشته باشد و این وضعیت درخور میهمانان این استان نیست و این خانه مسافرها باید نیازسنجی و ساماندهی شوند و برای ادامه فعالیت، مجوزهای لازم را کسب کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 472462، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
این ها به روند اعتماد سازی مردم به این خانه ها کمک های شایانی رو خواهد کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین