پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شامگاه یکشنبه عده‌ای تلاش کردند حضور مردم در خیابان‌ها به خشونت کشیده شود، اظهار کرد: متاسفانه بعد از تخریب یا در حین تخریب اموال عمومی شاهد از دست دادن سه تن از عزیزان در شهرستان تویسرکان بودیم که در جمع مردم حضور داشتند.

شعار سالسید سعید شاهرخی شامگاه دوشنبه در اخبار شبانگاهی صداوسیمای مرکز همدان، گفت: بنابر تحریکی که صورت گرفت، افرادی تلاش می‌کردند حضور و تقاضای صنفی مردم را به خشونت بکشند و بعضا از این حضور سوءاستفاده و به اموال عمومی تعرض و اموال عمومی و شخصی را تخریب کردند و این حضور را به خشونت کشاندند.

وی افزود: خوشبختانه در استان شاهد کمترین برخورد فیزیکی بودیم اما در برخی نقاط استان که افرادی مشکوک تلاش می‌کردند حضور مردم به خشونت کشیده شود، متأسفانه بعد از تخریب یا در حین تخریب اموال عمومی شاهد از دست دادن سه تن از عزیزان‌مان در شهرستان تویسرکان بودیم که در جمع مردم حضور داشتند.

شاهرخی ادامه داد: بر اساس اقدامات انتظامی و اطلاعاتی که صورت گرفته، عوامل این تحریک‌ها شناسایی و تعدادی از افرادی که در صف مردم نفوذ کرده بودند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: به طور قطع هیچ‌گاه رو در روی مردم نخواهیم ایستاد اما با افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند و به مال و جان و ناموس مردم تعرض کنند، به طور حتم و یقین به شدیدترین وجه برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی استاندار همدان اعلام کرد: در آینده گزارش تکمیلی را ارائه خواهیم کرد و مسلما کسی که دست به اغتشاش می‌زند هیچ ارتباطی با مردم عزیز و ولایتمدار و مردمی که انقلاب را در عرصه‌های مختلف حفظ کردند و طی سال‌های مختلف از عرصه‌های سخت عبورش دادند، ندارند.

وی همچنین یادآور شد: به هیچ‌وجه در این وقایع سرقت بانک نداشتیم اما متاسفانه آن تعداد معدود تلاش کردند اموال عمومی را تخریب کنند و در برخی جاها توانسته‌اند تخریب‌هایی انجام دهند اما به صورت بازدارنده بدون اینکه ما شرایطی را پیش بیاوریم که جان مردم به خطر بیفتد، ممانعت کرده‌ایم و به طور قطع هم اگر مردم این توصیه ما را جدی بگیرند و در تجمعات غیرقانونی حتی برای تماشا نیایند، می‌بینند که تعداد این افراد بسیار محدود است.

شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از بدو شکل‌گیری مهمترین موضوعش در داخل کشور همگرایی به منظور ایجاد شغل و توجه به معیشت مردم به‌ویژه جوانان عزیز بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 12دی 96، کدمطلب:657504، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین