پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آشوبگرانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم کردند عناصر جیره‌خواری هستند که از خارج استان وارد لرستان شده‌اند.

شعار سال: آیت‌الله سیداحمد میرعمادی با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای استان گفت : بررسی این رویدادها از چند بعد قابل‌ تأمل بوده است، اول اینکه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که شاهد پیروزی جمهوری اسلامی ایران در رفع فتنه داعش در منطقه از جمله کشورهای سوریه و عراق بودیم، استکبار جهانی و آل سعود به دنبال این بودند که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود، با استفاده از عناصر ضدانقلاب و عناصر جیره‌خوار خودشان ناامنی را به داخل کشورمان بکشانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به موج‌سواری دشمنان و عناصر ضدانقلاب و معاند در حوادث اخیر بیان کرد: دشمنان به دنبال فرصت و بهانه‌هایی بودند که ناامنی‌هایی را در ایران اسلامی ایجاد کنند.

میرعمادی اضافه کرد: در این راستا دشمنان با سوءاستفاده از طرح مسائل، مشکلات، گرفتاری‌ها و خواسته‌های به‌حق مردم، سوار بر موج شدند و شاهد اقدامات آشوبگرانه اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم بودیم.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: آشوبگران با اقدامات خود مانع کسب‌وکار مردم شده و مشکلاتی برای مردم به وجود آوردند.

وی با محکوم کردن اقدامات اغتشاش‌گران در تخریب اموال عمومی و آتش زدن اماکن مختلف، خاطرنشان کرد: لرستان، استانی ولایت‌مدار و امن بوده و دشمن به خیال خودش فکر می‌کرد می‌تواند آن را ناامن کند، لذا عناصر جیره‌خوار خود را به داخل استان فرستاد تا اقدام به ناامنی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری و تأکید بر اینکه آشوبگرانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم کردند عناصر جیره‌خواری هستند که از خارج استان وارد لرستان شده‌اند، افزود: مردم ولایی لرستان بار دیگر همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به این افراد خواهند داد.

میرعمادی با تأکید بر اینکه مردم همیشه درصحنه استان طومار آشوبگران را در هم خواهند پیچید، بیان کرد: مطالبه مردم برای برخورد با هنجارشکنان تأکید کرد: از دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست داریم که با اغتشاشگران و کسانی که به نظم عمومی آسیب‌زده و اموال مردم را از بین می‌برند برخورد قاطع صورت گیرد.

وی همچنین از درخواست خودجوش مردم برای پاسخگویی به اغتشاشگران خبر داد و یادآور شد: در این راستا روز چهارشنبه راهپیمایی باشکوه مردم لرستان در جهت حمایت از ولایت و رهبری و محکومیت اقدامات آشوبگران و عناصر معاند برگزار خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم وحدت و انسجام ملت و مسئولان یادآور شد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام، اتحاد ملی و پرهیز از هرگونه کشمکش‌های سیاسی داریم.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری توده مردم ، تصریح کرد: با هوشیاری ملت ایران خواسته‌ها و مطالبات مردم، از آشوبگری عناصر فتنه‌گر، معاند و منافق جدا شده و ملت ایران همچنان روحیه انقلابی و انسجام خود را حفظ خواهند کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اینکه در این مدت هم مردم لرستان بارها تنفر خودشان را از اقدامات آشوبگران اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: فتنه جدید با حمایت آشکار بیگانگان و دخالت‌های وقیحانه سران برخی کشورهای مدعی دموکراسی و مرتجعین عرب صورت گرفته است.

وی افزود: دست‌های پشت پرده این رخدادها برای مردم روشن و آشکار شده است و ملت ایران بار دیگر به کینه‌ورزی و دشمنی ایادی استکبار پی برده‌اند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مردم ایران بار دیگر قطعاً وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن اعلام می‌کنند، خاطر نشان کرد: مردم لرستان نیز که همواره به ولایت‌مداری شهره بوده‌اند اجازه نمی‌دهند که امنیت استان توسط عده‌ای عناصر جیره‌خوار که از بیرون اجیر شده‌اند خدشه‌دار شود چراکه لرستانی‌ها ازاین‌گونه اقدامات بری و متنفر هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 12دی 96، کدمطلب:657495، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین