پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حساب آشوبگران از پیگیری مطالبات معیشتی مردم جداست و در این بین با کسانی که تلاش کردند با سوءاستفاده از فضای به وجود آمده دست به قانون‌شکنی بزنند برخور‌د خواهد شد.

شعارسال: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حساب آشوبگران از پیگیری مطالبات معیشتی مردم جداست و در این بین با کسانی که تلاش کردند با سوءاستفاده از فضای به وجود آمده دست به قانون‌شکنی بزنند برخور‌د خواهد شد.

شهروز برزگر ، با اشاره به تجمعات اخیر در کشور اظهار داشت: در حال حاضر کشور و مردم در شرایط ویژه‌ای گرفته‌اندچراکه وضعیت معیشت مردم، اشتغال جوانان و سودهای بالای بانکی سبب به وجود آمدن یک سری از مطالبات بر حق اقتصادی در اقشار مختلف شده است.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مطالبات مردم توسط مسئولین گفت: مردم این حق را دارند که اعتراضات اقتصادی خود را به گوش مسئولین برسانند اما باید توجه داشت که این رویه بر اساس مکانیسم و سازوکار پیش‌بینی‌شده برای آن انجام شود تا در این بین فرصتی برای معاندین و دشمنان قسم‌خورده مردم و نظام اسلامی ایجاد نشود که بتوانند از آن برای بهره‌برداری‌های سیاسی خود سود بجویند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم نباید اجازه دهند که مطالبات بر حق اقتصادی آنها رنگ وبوی سیاسی به خود بگیرد چراکه در این صورت نمی‌توان انتظار هیچ گشایشی را از فضای به وجود آمده داشت همچنین در این ارتباط مردم اطمینان داشته باشند که تمامی خواسته‌های آنها از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک ثمره آن را خواهند دید.

وی افزود: مردم خود نیک می‌دانند که راه‌حل پیگیری مطالبات بر حق آنها کف خیابان نیست چراکه در تجمعات بدون مجوز کف خیابان نمی‌توان به‌درستی مردم عادی را از اغتشاشگران تمییز داد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف غرب از اعمال تحریم‌های بیشتر به کشور تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال روزنه‌ای هستند تا بتوانند با ایجاد رعب و وحشت اوضاع سیاسی کشور را پرآشوب جلوه دهند و از این حربه برای دستیابی به مقاصد شوم خود استفاده کنند.

وی گفت: مردم باید توجه داشته باشند که دشمنانی همچون عربستان متجاوز، رژیم کودک کش صهیونیستی، گروهک جلاد منافقین و ترامپ خوک‌چران از این تجمعات حمایت می‌کنند لذا ضروری است تا مردم با حفظ هوشیاری خود بینی دشمن را در این برهه نیز به خاک بمالند.

برزگر با بیان اینکه بسیاری‌ از کانال‌های تلگرامی که اخبار اغتشاشات را مخابره می‌کنند از خارج از مرزهای کشور مدیریت می‌شوند اظهار داشت: این کانال‌های معاند با انتشار کلیپ‌های منقطع و لحظه‌ای سعی در تشویش افکار عمومی و ایجاد هرج‌ومرج در کشور دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت جداسازی مردم عادی از اغتشاشگران عنوان کرد: حساب آشوبگران از پیگیری مطالبات معیشتی مردم جداست و در این بین با کسانی که تلاش کردند با سوءاستفاده از فضای به وجود آمده دست به قانون‌شکنی بزنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: مردم عادی خود به‌درستی این موضوع را درک کرده‌اند که یکسری از حرکات و اعمالی که در تجمعات رخ می‌دهد طبیعی نبوده و از رسانه‌های بیگانه مدیریت می‌شود لذا با مشاهده چنین رفتارهایی از تجمعات به وجود آمده پراکنده می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 1617289، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین