پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر کرمان با صدور بیانیه‌ای در پی فتنه اقتصادی اعلام کرد: میان اعتراضات و اغتشاشات فرق بسیار است؛ اما با بصیرت مردم ۹ دی دیگری در راه خواهد بود.

شعار سالجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر کرمان در پی فتنه اقتصادی در بیانیه ای اعلام کرد: میان اعتراضات و اغتشاشات فرق بسیار است و این امر را مردم به خوبی متوجه می شوند، بعد از چهل سال هنوز هستند تبر به دست‌هایی که ضربه ای را به درخت تناور جمهوری اسلامی بزنند؛اما با بصیرت مردم 9 دی دیگری در راه خواهد بود تا پوز نحس دشمنان و نفوذی ها را بر زمین بمالیم.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که ما در این جایگاه از تاریخ ایستاده ایم و در طی میسر امتثال فرمان الهی و انجام مأموریت خویش،بسیاری از مسیر را به لطف خدا و مجاهدت های شبانه روزی صالحان دین و افسران جنگ نرم پشت سر گذاشته و تا سر منزل مقصود اندک فاصله ای داریم.و اما اینک به رهبری رهرو خلف ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی آماده ایم تا رسالت خویش را در تحقق امر مقدسزمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن ارواحنا بتراب مقدمه فداء به انجام برسانیم.

انقلاب اسلامی، با بیداری باطن مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید و به تمام مردم جهان ثابت کرد با استقامت و صبر در برابر ظلم می توان ملتی را از چنگال مستکبران جهان نجات داد.این انقلاب زنگ خطری را برای دشمنان اسلام به صدا درآورد و برای اینکه بتواند سایه ترس را بر ملت های دیگر حفظ کند همواره با طراحی نقشه های مختلف و فتنه های متعدد در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی برآمدند.اما اینبار شیطان بزرگ و ایادی آن در چهره برخی اهل نفاق و به اصطلاح کارگزار داخلی باز هم ظاهر شد.طی 6سال گذشته با یک پروژه شوم و مرموز به دنبال سیاه نمایی و ناامیدکردن مردم با تکرار کردن عبارت «بحران اقتصادی »بودند.

نکته اولی وجود دارد این است که به گواه صندوق بین المللی پول،اقصاد جمهوری اسلامی ایران جز ۲۰ کشور برتر دنیا است چطور کشوری که جز ۲۰ کشور ثروتمند دنیا است بحران دارد اما کشور هایی که رتبه اقتصادی پائین تری نسبت به ایران دارند این بحران را ندارند؟

ملت غیور ایران با شکست شجره خبیثه داعش مورد حمایت آل سعود و رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا ضربه سنگینی به آن ها وارد نموده و محور مقاومت دستاورد های عظیمی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

دشمن می داند که اگر ایران بتواند با تصحیح سیاست های اقتصادی اش از رتبه 18 دنیا به 10کشور اول دنیا برسد منافع آن ها به خطر می افتد و آشوب ها و فتنه اقتصادی در نظر دارد این روند رو به رشد ملت را دچار اشکال و توقف جدی نماید.

نکته دومی که وجود دارد این است که عده ای کور دل مطالبات اقتصادی بهحق مردم را به تسویه حساب های سیاسی مبدل کرده اند واین امری بسیار ناپسند است و ما دانشجویان انقلابی که مانند ستونی برای نظام ایستاده ایم نخواهیم گذاشت که به نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد شود و این را هم می دانیم مطالبه گری حق تمام مردم است اما در چارچوب و ضوابط خود. و وظیفه دولت است که با اصلاح سیاست های اقتصادی خود پاسخ گوی مطالبات مردم باشد و ما دربرابر این فتنه گری خواهیم ایستاد.

میان اعتراضات واغتشاشات فرق بسیار است و این امر را مردم به خوبی متوجه می شوند، بعد از چهل سال هنوز هستند تبر به دست هایی که ضربه ای را به درخت تناور جمهوری اسلامی بزنند،اما با بصیرت مردم 9دی دیگری در راه خواهد بود تا پوز نحس دشمنان و نفوذی ها را بر زمین بمالیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۵۶۸۳۹، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین