پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
استاندار مرکزی گفت: در این کشور باید مدیران شایسته و دلسوز این انقلاب بر رأس کار باشند چرا که کسانی که نمی‌توانند به این کشور خدمت کنند عملکرد آن ها از تریبون‌های علیه این نظام و دولت بدتر است.

شعار سال: سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در اولین روز از دهه مبارک فجر، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان در بیت قدیمی امام خمینی(ره) گفت: اثری که انقلاب اسلامی و امام و مردم بر جهان گذاشتند قابل توصیف نیست، چرا که حتی به فکر دشمنان این نظام که زمانی بر ایران غالب بودند، نمی‌رسید.

وی اظهار کرد: هر چقدر که از عمر این انقلاب می‌گذرد ابعاد عظمت و شکوه آن بیشتر برای جهانیان نمایان می‌شود و شاید بعدها همگان نیز به اثرات مهم آن در جهان پی ببرند.

آقازاده ادامه داد: امروز ایران دشمن منافع آمریکا و دوست کشورهای اسلامی و مستضعف است و کشورهای اسلامی و مستعف چشم امید به انقلاب اسلامی دارند تا در برابر توطئه‌های دشمنان که تاکنون پیروز و سربلند بوده است، از این به بعد نیز آنها را با سربلندی و اقتدار پشت سر بگذارد و خنثی کند.

به ثمر نشستن مجاهدت های انقلابی مردم نیازمند خدمت صادقانه مسئولان است

وی بیان کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و برای این انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند و خواهند ایستاد، امروز وظیفه مسئولین است تا هم پای مردم به این انقلاب خدمت کنند.

استاندار مرکزی افزود: مردم باید امروز نتیجه رشادت‌های خود و آرمان‌های نظام و امام و مقام معظم رهبری را ببینند و این در گرو خدمت صادقانه مدیران این کشور است.

عملکرد ضعیف برخی مدیران از تریبون‌های ضدانقلاب مخرب‌تر است

آقازاده تصریح کرد: در این کشور باید مدیران شایسته و دلسوز این انقلاب بر رأس کار باشند چرا که کسانی که نمی‌توانند به این کشور خدمت کنند عملکرد آنها از تریبون‌های علیه این نظام و دولت بدتر است.

وی گفت: خیلی از این نارضایتی‌های و ناراضی‌تراشی‌‌ها به دلیل عملکرد ضعیف ادارات و برخورد نامناسب مدیران است که اگر این ضعف‌ها برطرف شود خیلی از این نارضایتی‌های مردم نیز کاهش می‌یابد.

آقازاده افزود: امروز کشور در حال تقابل با دشمنان است و در شرایط حساسی قرار دارد پس نباید از ضعف مدیریتی در داخل کشور ضربه بخوریم و این مستلزم بر روی کار آمدن مدیران با تدبیر و باتلاش است.

آقازاده ادامه داد: مدیران باید رفتار و عملکرد خود را با مردم تطبیق بدهند تا بتوانند به خوبی پاسخگوی مردم باشند در غیر اینصورت باید از سمت خود کنار بروند.

وی در ادامه به بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر در استان مرکزی اشاره و بیان کرد: امسال در دهه فجر ۸۰۳ پروژه با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که نسبت به سال گذشته دو و نیم برابر شده است.

استاندار مرکزی افزود: اشتغالزایی این پروژه‌ها ۷۵۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار آفتاب، تاریخ انتشار 13 بهمن 96، کد مطلب: 36346، www.diyareaftab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین