پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
فرماندار مشهد گفت: تجمع امروز گروهی از مردم در مشهد با موضوع گرانی غیرقانونی بوده و توسط معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و افراد ضدانقلاب برنامه ریزی شده بود.

شعار سال: فرماندار مشهد گفت: تجمع امروز گروهی از مردم در مشهد با موضوع گرانی غیرقانونی بوده و توسط معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و افراد ضدانقلاب برنامه ریزی شده بود.

محمد رحیم نوروزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه ابتدا در عرصه میدان شهدای مشهد تجمع کردند و سپس به سمت خیابانهای منتهی به حرم رضوی حرکت کردند که با هوشیاری به موقع مردم و پلیس تجمع خاتمه یافت.

وی ادامه داد: این تجمع غیرقانونی از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی شده بود و عناصر ضدانقلاب از احساسات عده ای در این رابطه سوءاستفاده کردند.

فرماندار مشهد گفت: در این تجمع ماموران انتظامی با مردم کمال مدارا و همراهی را داشت و با افرادی که قصد تخریب اموال عمومی از طریق کندن نرده ها را داشته و یا سنگ پراکنی می کردند برخورد قانونی شد.

وی افزود: ساعتی پس از تجمع مردم از عرصه میدان شهدا و خیابانهای منتهی به حرم رضوی در آرامش کامل پراکنده شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:۵۸۲۳۹۷، www.asriran.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین