پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
استاندار کردستان گفت: واقعیت این است که مردم درحال حاضر رضایت چندانی از عملکردها ندارند و این موضوع در امور زیربنایی و اشتغال که از مباحث حائز اهمیت بوده خود را نشان داده است.
شعارسال: استاندار کردستان گفت: واقعیت این است که مردم درحال حاضر رضایت چندانی از عملکردها ندارند و این موضوع در امور زیربنایی و اشتغال که از مباحث حائز اهمیت بوده خود را نشان داده است.

بهمن مرادنیا در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید و اظهار داشت: باید برای بخش خصوصی امتیاز قائل شد تا برای سرمایه‌گذاری در استانی چون کردستان انگیزه داشته باشند.

وی بر برنامه‌ریزی عملیاتی و اقدام در جهت سرعت بخشی به توسعه استان تاکید کرد و گفت: اگر تفکر عملیاتی در مدیران وجود نداشته باشد نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه به مشکلات مردم نیز اضافه خواهد شد و این امر نیازمند داشتن برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه توقع مردم در حال حاضر بیش از گذشته است مدیران را به تلاش گسترده و مضاعف فراخواند و تصریح کرد: واقعیت این است که مردم درحال حاضر رضایت چندانی از عملکردها ندارند و این موضوع در امور زیربنایی و اشتغال که از مباحث حائز اهمیت بوده خود را نشان داده است

وی عدم عملکرد صحیح و به موقع در مسائل اشتغال و زیربنایی را سبب بدبینی مردم به مرکز دانست و گفت: اگر در استان کردستان کاری صورت نگیرد در وهله اول مقصر ما هستیم چرا که ما در این خصوص مسئولیت داریم.

مرادنیا بر پیگیری مجدانه مسائل از طریق وزارتخانه‌ها هم تاکید کرد و از سفر سه کمیسیون برنامه و بودجه، عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک به استان خبر داد.

وی اشتغال را مشکل عمده کشور و استان برشمرد و مدیران را در ایجاد این مسئله دارای مسئولیت خواند.

استاندار کردستان به تسهیلات دولتی برای ایجاد اشتغال در کشور و استان نیز گریزی زد و خاطر نشان کرد: ما باید به موقع طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهیم و تلاش کنیم از تسهیلات بانکی حداکثر استفاده را در جهت ایجاد اشتغال پایدار ببریم.

وی گستردگی بدنه دولت را عامل تضعیف بخش خصوصی برشمرد و بیان کرد: من با استخدام دولتی موافق نیستم و مدیران باید تلاش کنند سیستم خود را «کوچک، چابک و به‌روز» کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 مهر 1396، کدخبر: 1552652، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین