پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
استاندار کردستان گفت: مردم استان را باند، گروه و جناح خود می دانم و فارغ از هر گونه خط سیاسی و با مشی اعتدال در خدمت مردم این منطقه هستم.

شعار سال: بهمن مرادنیا امروز شنبه در مراسم تقدیر و معارفه استاندار کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، گفت: احترام بخشی از فرهنگ ما است در مقابل همه مردم به احترام رفتار خواهم کرد واین باید سرلوحه کار تمام مدیران ما دراستان باشد.

وی وحدت وهمدلی را مورد تاکید مسئولان کشوری واستانی خواند وعنوان کرد: برای موفقیت در کارها وبرنامه هایمان نیاز به همکاری وهمدلی و پشتکار داریم.

وی بیان کرد: جناح و گروه وباند خاصی دراستان ندارم و فقط مردم استان جناح و گروه من هستند وفارغ از هرگونه خط سیاسی با مشی اعتدال و قبول برنامه های دولت در خدمت مردم خواهم بود و دست یاری به سوی اقشار مختلف برای اجرای این وظیفه سنگین دراز می کنم.

استاندار کردستان گفت: استان ما محروم نیست و بحث محرومیت را که در ارتباط با آن مطرح شده قبول ندارم چراکه این منطقه سرشار از آب، خاک مناسب و نیروی انسانی متخصص است.

مرادنیا بیان کرد: دست از حاشیه سازی ومسائل سیاسی برداریم ودر مقابل مردمی که مسئول هستیم مسائل باندی را کنار گذاشته و همفکری و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی عنوان کرد: با رویکرد اقتصادی به استان خود برگشتم و اگر از بخش خصوصی بیرون آمدم به نیت خدمت به مردم استانم بوده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت هایی برای حضور بخش خصوصی در استان باید فراهم کرد، گفت: فرهنگ برخورد و پذیرش بخش خصوصی دراستان باید تقویت شود و این ذهنیت که اگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بخش خصوصی را به استانی می آورد به دنبال منفعت طلبی شخصی و رانت خواری است باید اصلاح شود وجود چنین طرز فکری اشتباه بزرگی است و باید به احترام با بخش خصوصی رفتا رکرد.

استاندار کردستان گفت: ما باید از بخش خصوصی بخواهیم در استان ایجاد اشتغال و تولید ثروت کند و با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان شاهد توسعه استان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113336، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین