پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
استاندار گلستان با بیان اینکه مسئولیتم را مدیون خون شهدا هستم بر لزوم تحکیم وحدت به عنوان پایه و اساس توسعه استان تاکید کرد و گفت: زندگی‌ام را وقف پیشرفت و توسعه گلستان می‌کنم.

شعار سال: سیدمناف هاشمی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گلستان که در سالن اجتماعات استانداری گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: می‌دانم وارد چه استانی شدم و پیشینه کهن استان را می‌دانم.

وی ادامه داد: استان گلستان یادگاران سرداران شهیدی است که آن ها بودند که این امنیت را بوجود آوردند و ما برای سازندگی کشور تلاش می‌کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: طبیعی است که کشورهای دنیا از قدرت ایران نگران هستند و این نشان از پیروزی ما است.

هاشمی گفت: سپاه مانع منافع آمریکا در منطقه است و سپاه محبوب مردم منطقه است و مردم به سپاه و ارتش افتخار می‌کنند و من نیز مسئولیتم را مدیون این عزیزانی هستم که جانشان را در راه دفاع از کشور هدیه کردند.

استاندار گلستان بیان کرد: امیدوارم با کمک و حمایت نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و همه مردم بتوانیم راه توسعه را هموارتر کنیم.

هاشمی بیان کرد: من قول می‌دهم خودم و زندگی خودم را در راه توسعه استان وقف خواهم کرد و توسعه استان بدون وحدت ایجاد نخواهد شد.

وی اضافه کرد: کل اعتبارات استان 280 میلیارد تومان هزینه‌ای و 700 میلیارد تومان تملک سرمایه‌ای است و یک استان با این میزان سرمایه توسعه نخواهد داشت.

استاندار گلستان گفت: من خودم را مکلف به خدمت می‌دانم و آقای رئیس جمهور نیز به من توصیه کردند هدف ما پیشرفت کشور و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و حرکت با اعتدال است.

هاشمی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و تقویت روابط اقتصادی با کشورهای همسایه یکی دیگر از تاکیدهای رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بوده است.

وی تاکید کرد: به طور قطع مسئولیتم بسیار سنگین است و من با همه عزیزانی که در جمهوری اسلامی مسوولیت دارند و مورد تاکید نظام هستند کار خواهم کرد و در استان از آن ها استفاده خواهم کرد.

هاشمی گفت: اما به من اجازه دهید از شایستگانی استفاده کنم که در پایان مسوولیت گزارش قابل قبولی را برای مردم استان داشته باشم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کد مطلب: 13960724001736، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین