پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
استاندار گلستان در پیامی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: ورزش عرصه توقف‌ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله‌های رشد بکوشیم.

شعار سال: متن کامل پیام سیدمناف هاشمی در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش و جوانان استان تبریک گفت و تاکید کرد: ورزش، به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می‌شود و می‌تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد.

در این پیام آمده است: آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم است و ورزش نقطه عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده‌ای پرفروغ برای جوانان غیور، فرهیخته، مؤمن و انقلابی استان گلستان است، جوانان استان گلستان نیازمند شادابی و حمایت در حوزه ورزش هستند و شادابی ورزشی در کنار شادابی فرهنگی می‌تواند شادابی اجتماعی را رقم بزند.
این پیام می‌افزاید: بی‌شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسوولان و دست‌اندرکاران در عرصه ورزش باید برای توسعه، رشد و سرلوحه قرار دادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بردارند، ورزش عرصه توقف‌ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله‌های رشد بکوشیم.
وی تاکید کرد: اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی فعالان این عرصه در سطح استان و آرزوی توفیق از درگاه ایزد منان برای ورزشکاران گلستانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مادی و معنوی شاهد اعتلای ورزش استان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۱۰۰۱۸۹۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین