پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی گفت: در برنامه‌های کوتاه‌مدت آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی تمام تلاش این است که جز 10 استان برتر در کشور باشیم.

شعار سال: علی شورزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حوزه پرسش مهر ریاست جمهوری شاخص‌ها افزایش پیدا کرد و آثار برای تهران ارسال شد که 34 هزار نفر طی سال جاری با آموزش‌وپرورش همکاری کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی در ادامه بیان کرد: در حوزه تشکل‌ها، سازمان دانش‌آموزی استان چند سال پی‌درپی است که عناوین برتر و افتخارات را در حوزه تربیت اجتماعی کسب می‌کند.

وی افزود: در برنامه‌های کوتاه‌مدت آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی تمام تلاش این است که جز 10 استان برتر در کشور باشیم و در بحث بلندت مدت نیز در خصوص تکمیل فضای های تربیتی و مشارکت اجتماعی را اجرا خواهیم کرد.

شور زاده عنوان کرد: برای هفته تربیت برنامه‌های زیادی را در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم گامی در راستای تبیین موارد بنیادی انقلاب اسلامی در کشور برداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی در پایان با تشریح برنامه‌های آموزش‌وپرورش در هفته تربیت اسلامی گفت: س شنبه هشت صبح نواختن زنگ سپاس مربی در تمامی مدارس خراسان‌شمالی، دیدار با پیشکسوتان امور تربیتی در استان، دیدار تشکل‌های فرهنگی تربیتی با مدیران و معاون‌های تربیتی، دیدار خانواده امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی با نماینده ولی‌فقیه در استان، مراسم میثاق با شهدا، شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و نهایتاً همایش محوری و گسترده روز یک شنبه هفته آتی با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش ازجمله برنامه‌های اداره کل در این هفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کد مطلب: 13961207000456، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
امیدوارم که استانهای کشور به حدی از کیفیت برسند که سطح اموزشی کشور در برترین سطح های جهان شود
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خراسان شمالی باید تو زمینه تربیتی با تکیه بر فرهنگ غنیش بیاد و اموزش و پرورش رو متحول کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین