پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
نماینده غرب استان گلستان گفت: شهرستان گمیشان با وجود ظرفیت‌های بالای تولید میگو از محرومیت رنج می‌برد.

شعار سالرامین نورقلی‌پور صبح امروز در مراسم جشن شکرگزاری برداشت میگو در شهرستان گمیشان اظهار کرد: این شهرستان با توجه به قدمت تاریخی ولی متاسفانه از محرومیت رنج می‌بردو از نظر شاخص‌های توسعه در ردیف‌های شهرستان‌های استان و کشور است.

وی تصریح کرد: شهرستان گمیشان نیازمند توجه بیشتر مسوولان است اگر به درستی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان طی یک برنامه جامع استفاده درست شود بخشی از محرومیت‌های این شهرستان کاهش می‌یابد.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زیربنای توسعه و رشد منطقه ایجاد زیرساخت مناسب در منطقه و علی‌الخصوص در بخش صنایع شیلات و پرورش آبزیان که منطقه به صورت بالقوه مستعد بوده است.

نورقلی‌پور تاکید کرد: یکی از راه‌های مقابله با معضل بیکاری فزاینده در منطقه و مباحث قاچاق و ... توسعه و تمرکز هر چه بیشتر در حوزه صنایع دریایی و آبزی‌پروری بوده است.

میگو و صنعت میگو در اویل شروع بکار در منطقه به خاطر عدم شناخت کافی مردم بومی و استان از میگو از استقبال خوبی مواجه نشد و لکن بیشتر سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته ابتدا به امر از استان‌های دیگر صورت گرفته و قطعا در حال حاضر با توجه به اشراف و درک صحیح مردم بومی استان از بازدهی بسیار خوب میگو انشاالله در فازهای واگذاری بعدی شاهد مشارکت گسترده مردم بومی منطقه باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۶۲۷۰۰۰۶۰۳ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین