پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
استاندار گلستان با اشاره به ورود واگن‎های حامل‎های کانتینرهای چین به ایران از مسیر کریدور ریلی اینچه‎برون گفت: کریدور ریلی موجب رونق صادرات و اشتغالزایی می‎شود.

شعارسال: حسن صادقلو در حاشیه مراسم ورود نخستین قطار کانتینری چین به ایران از طریق کریدور ریلی اینچهبرون در گفتوگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: اگر چه در این مرحله بخشی از ترانزیت کالا از استان گلستان عبور میکند کانتینرهایی داریم که در این استان تخلیه خواهد شد، در هر صورت نتایج این کار ارزشافزودهای است که برای کریدور ریلی ایجاد میکند.

وی فعال شدن کریدور شمال-جنوب را از دیگر مزایای توسعه ریلی برشمرد و تصریح کرد: اگر از این موضوع بتوانیم سرفصل بارانداز را به نتیجه برسانیم در توسعه منطقه آثار بسیار زیادی را شاهد خواهیم بود.

استاندار گلستان افزود: در مقولههای حمل و نقلی و به تبع آن اشتغالی که در استان از این مسیر اتفاق خواهد افتاد پایانههای مختلفی ایجاد خواهد شد.

صادقلو کریدور ریلی را یکی از باصرفهترین نقطه انتقال کالا نام برد و گفت: امروز بحث صادرات و واردات به استان را داریم مخصوصا میتوانیم در رونق صادرات تاثیر بگذاریم به دلیل اینکه برخی از صادرات ما از مرزهای دیگر به شکل حمل دریایی و ... انجام میشود که باعث تسهیل در روند واردات خواهد شد.

وی با قدردانی از عوامل راهآهن و بازرگانان استان ابراز امیدواری کرد بتوانیم در یک تعامل پیوسته زمینه ورود پایدار و خروج پایدار را از طریق کریدور ریلی داشته باشیم زیرا تنها واردات مهم نیست بلکه در کنار واردات مسئله صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960706000894: www.golestan.farsnews.com
 


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین