پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
استاندار کردستان گفت: در حال حاضر بخش زیادی از مردم در جامعه ما شناخت چندانی از موضوع و اهمیت پدافند غیرعامل ندارند.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی در نشست هم اندیشی اعضای پدافند غیرعامل استان کردستان در سنندج اظهار داشت: بدون شک پدافند غیرعامل یکی از نیازهای فعلی در کشور است ولی متاسفانه این موضوع برای بخش زیادی از مردم کشور ما همچنان ناشناخته است.

وی ادامه داد: در حالی که پدافند غیرعامل امروز به بخش اصلی زندگی ما تبدیل شده است ولی آنگونه که لازم است مردم آشنایی ندارند و به همین دلیل باید در گام اول از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مردم با این مهم بهره برداری کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل در بخش اعتباری نیز نیازمند توجهی ویژه است، افزود: تخصیص ردیف خاص اعتباری به این مهم و استفاده از آن در زمان مورد نیاز از دیگر مسائلی است که باید در اولویت برنامه ریزان قرار گیرد.

وی گفت: حوزه پدافند غیرعامل همانند ستاد بحران است و به همین دلیل باید توجهی ویژه به آن صورت گیرد تا در زمانی که نیاز است بتوان با هزینه ای اندک از بروز یک بحران جدی در جامعه جلوگیری کرد.

زاهدی با اشاره به رسالت ادارات و سازمان های دولتی در حوزه پدافند غیرعامل، عنوان کرد: هر اداره و سازمان دولتی باید نسبت به این مهم با حساسیت برخورد کند و علاوه بر وظایف سازمانی، در حوزه های عمومی نیز نسبت به پدافند غیرعامل حساس باشد.

وی یادآور شد: هماهنگی و تعامل بین بخشی و استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت های در اختیار از دیگر مباحثی است که در حوزه پدافند غیرعامل باید به عنوان دیگر مسائل مهم این بخش مورد توجه باشد.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از همکاری مدیران ادارات و سازمان های دولتی در استان در حوزه پدافند غیرعامل، افزود: خوشبختانه در استان اقداماتی خوبی صورت گرفته است و انتظار داریم که با همکاری بهتر این روند همچنان مورد توجه باشد.

در ابتدای این نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در کارگروه های تخصصی این شورا را اعلام کرد و از همکاری مدیران ادارات و سازمان های دولتی نیز تقدیر کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 4063166: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین