پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
استاندار کردستان با بیان اینکه بدون حفظ فرهنگ، هویتی باقی نمی‌ماند، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کردستان به عنوان سرمایه بزرگ فرهنگی برای ایران اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی در افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها که با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما کشور در سالن آمفی تئاترصدا وسیمای مرکز کردستان برگزارشد، با اشاره به شعار بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار کرد: شبکه‌های استانی فرهنگ بومی و وفاق ملی شعار این دوره است و امیدوارم جشنواره بیستم که با همکاری کردستان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود نمره ۲۰ بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که از فرهنگ ایرانی سخن به میان می‌آید یعنی از هویت ایرانی صحبت شده است.

وی با بیان اینکه بدون حفظ فرهنگ، هویتی باقی نمی‌ماند، اذعان کرد: ذکر هویت و فرهنگ ملی بیانگر هویت و فرهنگ تمامی اقوام ایرانی است.

به گفته این مقام مسوول، هویت و فرهنگ ایرانی مجموعه‌ای ازفرهنگ‌ها در نقاط مختلف کشور است که افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با حضور تمامی استان‌های ایران نمایش داده شد.

به گفته استاندار کردستان، ظرفیت‌های فرهنگی وهنری کردستان می‌تواند به عنوان سرمایه بزرگ فرهنگی برای ایران اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر این منطقه که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان سرمایه ملی نام بردند می‌تواند هویت ما را در عرصه جهانی حفظ کند.

استاندار کردستان با بیان این مطلب که تولیدات مراکز استان‌های کشور برخواسته از فرهنگ‌ها و هویت ملی مردمان سراسر ایران است، تصریح کرد: فرهنگ‌ها و هویت ملی در این تولیدات خود را نشان می‌دهد.

به گفته وی، کار رسانه در دنیا امروز دیگر ابزاری برای خبرگیری و خبر‌رسانی نیست، بلکه تولید کننده فرهنگ است.

وی با بیان اینکه این جایگاهی است که رسانه در دنیا به آن دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: رسانه نهاد فرهنگی است که در اشاعه و ارتقای فرهنگ اسلامی، ملی و اقوام گوناگون نقش برجسته و تاثیرگذار دارد.

وی به نقش کردستان در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید و یک‌هزار پیشمرگ مسلمان کرد را تقدیم انقلاب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در کردستان خانواده‌ای مانند شهیدان قادرخانزاده‌ که در شهرستان بانه زندگی می‌کنند ۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند که این گوشه‌ای از مجاهدت‌های خاموش مردم این استان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15شهریور1396، کدخبر: 13960615000550: www.kordestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین