پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
استاندار جدید کردستان گفت: باید دست از حاشیه‌سازی و مسائل سیاسی برداریم و به مردم استان خدمت کنیم.
شعارسال: استاندار جدید کردستان گفت: باید دست از حاشیه‌سازی و مسائل سیاسی برداریم و به مردم استان خدمت کنیم.

بهمن مرادنیا پیش‌از ظهرامروز در مراسم مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید کردستان که با حضور وزیر کشور و مسئولان استان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مظلوم کردستان اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که به بنده توفیق داد مورد اعتماد دولت قرار بگیرم تا بار دیگر به شهر و دیار خود بازگشته و منشاء خدمت و کار برای همشهریان خود باشم.

وی این جلسه را بزرگ و وزین دانست و گفت: بنده این فرصت را غنیمت می‌شمارم و امیدوارم بتوانم از این فرصت استفاده کنم.

استاندار جدید کردستان تصریح کرد: بنا ندارم در اوایل کاریم خیلی حرف بزنم بلکه بیشتر شنونده خوبی هستم و از دولت، رئیس جمهور و وزیر کشور صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی گفت: زاهدی چند سال در استان کردستان تلاش و آنچه در توان داشته انجام داده است و امیدورام بتوانیم در این دوره هم از تجربیات وی استفاده کنیم.

* تاکید استاندار کردستان بر رعایت احترام به مردم و بزرگان

مرادنیا احترام به مردم را اصول اول و مهم در استان خواند و افزود: احترام جزو فرهنگ مردمان کُرد است و باید در مقابل همه مردم با احترام برخورد کنیم و اگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم حداقل به مردم احترام بگذاریم، از همه می‌خواهم احترام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اصل دوم را «وحدت و همدلی» دانست و اظهار کرد: اگر دست به دست هم دهیم قطعاً موفق می‌شویم، امروز که بنده اینجا هستم عضو هیچ باند، گروه و جناحی نیستم و همه مردم کردستان باند و جناح بنده هستند.

استاندار جدید کردستان گفت: در خدمت همه نخبگان سیاسی و افراد توانمند فارغ از خط و مشی سیاسی و با مشی اعتدال و قبول برنامه هستم.

* کردستان استان محرومی نیست

وی با بیان اینکه امیدوارم کلمه محروم در کنار استان کردستان نباشد، گفت: این امر شدنی است چراکه استان کردستان از آب، خاک، معادن و نیروی انسانی خوش فکر و متعهد برخوردار است و استان محرومی نیست و در این زمینه خودمان مقصر بوده و کوتاهی کرده‌ایم.

استاندار جدید کردستان خاطر نشان کرد: باید دست از حاشیه‌سازی و مسائل سیاسی برداریم و در قبال مسئولیت‌ها مسائل سیاسی، باندی و جناحی را کنار بگذاریم و به مردم خدمت کنیم.

* بنده با "رویکرد اقتصادی" و با هدف "خدمت به مردم" به استان کردستان بازگشته‌ام

وی گفت: بنده با رویکرد اقتصادی به استان بازگشته‌ام و اگر از کار خصوصی خود دست کشیده‌ام به دلیل خدمت به مردم کردستان بوده است.

مرادنیا به فراهم کردن زیرساخت‌ها در بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: متأسفانه فرهنگ برخورد با بخش خصوصی را فراموش کردیم و فکر می‌کنیم همه منفعت‌طلب و به دنبال رانت هستند و اشتباه ما همین است، باید به بخش خصوصی احترام بگذاریم.

وی اظهار کرد: باید از بخش خصوصی برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال خواهش شود و نباید انتظار داشته باشیم معجزه در استان صورت بگیرد اما با کمک و همکاری همدیگر این مهم به شرط آنکه فرهنگ و رفتار خوبی با بخش خصوصی داشته باشیم اتفاق می‌افتد.

استاندار جدید کردستان با بیان اینکه زمانی می‌توانیم ادعای کار کنیم که بخش خصوصی را تقویت کرده باشیم، گفت: امیدوارم با همکاری و همفکری ایجاد شده در استان و لطف خداوند این بخش را تقویت کنیم.

وی با درخواست از رحمانی‌فضلی برای تداوم و بهره‌مندی بیشتر از حمایت‌ها تصریح کرد: وزیر کشور برای پذیرش پست استانداری کردستان سه شرط و پیمان «صداقت، امانت و متانت» را از بنده گرفته است.

* با شما پیمان می‌بندم تا روزی که هستم به مردم دروغ نگویم؛ صادق باشم

استاندار جدید کردستان خطاب به مردم استان خاطر نشان کرد: با شما پیمان می‌بندم تا روزی که هستم به مردم دروغ نگویم و صادق باشم و این مسئولیت امانتی از جانب نظام و دولت است که به بنده سپرده شده و خیانت نمی‌کنم و برای همیشه به مردم کردستان وفادار هستم و خواهم بود.

وی گفت: از خداوند می‌خواهم این لطف را به بنده داشته باشد که اگر عمری باقی بماند پس از چهار سال نتیجه عملکرد بنده موجب رضایت خداوند، مردم کردستان، نظام و شهدا باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 مهر 1396، کدخبر: 1544845 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین